3 maj 2015

Ambasadorska Paczka La Petit Marseillais :)

Witam,


Niektóre zapewne znają już świetną akcję z bycia ambasadorką Le Petit Marseillais. Również i ja znalazłam się w gronie bycia ambasadorką i otrzymałam rewelacyjną przepięknie zapakowaną przesyłkę, a w niej same cudowności  do testów :)


Bardzo zaskoczyło mnie to, jak paczuszka była zapakowana. Spodobał mi się pomysł samego opakowania - dla mnie genialny! 



Paczunia zawierała duże pełnowartościowe opakowania:
* Żelu pod prysznic Werbena i Cytryna
* Żelu pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut 


Dużo próbek dla przyjaciółek :) 


Świetne okulary na oczy i zaproszenia ;)


Żelki przepięknie pachną, taką świeżością i nutami cytrusowymi. Myślę, że to będzie mój hit tego lata! Niebawem pierwsze testy i moje wrażenia :)



pozdrawiam,

Donna  

8 komentarzy:

  1. Gratuluję. Mi także się udało, pierwszy poszedł w ruch żel z cytryną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie wiedziałam, że jest takie coś i niestety nie udało mi się załapać, ale już na tylu blogach to widziałam, że chyba dużo Was się dostało :D Świetny pomysł na zapakowanie. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja też dostałam, będziemy testować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam i zaczynam używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczka. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...