16 lis 2014

Nowości z balea - czyli moje małe zakupy.

Witam,


Zawitało do mnie kilka nowości z balea, bardzo się cieszę, bo jak wiemy balea nie jest dostępna od tak sobie :D Kosmetyki wybierałam zupełnie w ciemno, więc zobaczymy jak się sprawdzą. Myślę, że chyba już przeszedł ten cały bum! na balea, ale ja i tak coś kupiłam dla siebie, w ramach by się rozpieścić np. po całym tygodniu pracy - należy mi się mała przyjemność :D


Balsam pod prysznic, mydełko do rąk, coś dla mężczyzny, płyn do kąpieli: 


Żelki pod prysznic to podstawa u mnie w pielęgnacji i myciu. Żelek ma być pachnący, pieniący się i robił to co do niego należy, czyli oczyszczał. Narazie nie otwierałam buteleczek, myślę, że po etykietach będą pachnieć ładnie i polubię owe zapachy :)))



Wiem, że nie powinnam kupować czegoś, co w zapasach mam nadmiar, ale nie mogłam sie powstrzymać, jeśli nadażyła sie taka okazja - musiałam się skusić :D



pozdrawiam,

Donna

21 komentarzy:

  1. Niestety żele do kąpieli Balea to dla mnie średniaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy, ja tam myślę, że bum na kosmetyki Balea jeszcze nie minął :D Minie jak będzie je można kupić stacjonarnie u nas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wersje zapachowe, niemal wszystkie mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zapasik, zazdroszcze :) u mnie żeli pod prysznic zawsze jest masa w półce

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam 2 z tych żeli i ten ostatni tropikalny najładniej pachnie:)
    gdzie robiłaś zakupy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No muszę przyznac, że zakupy rewelacyjne :) Ja nie miałam jeszcze do czynienia z baleą. Ciekawa jestem jak sprawdzałyby się te produkty u mnei :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) wszystkie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wszystkie swoje zapasy Balea wyczerpałam, kurczę :< a żele to bym chętnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki Balea,sprawdzają się puki co .Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ojaaa ale zazdroszczę tych cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam markę Balea! :D Sama poświęciłam tej marce swój pierwszy wpis na blogu. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się zbieram do większego zamówienia Balei.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam żele do kąpieli, maseczki do twarzy i sole firmy Balea. Zapachy są cudne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dziwię się że się skusiłaś bo też bym nie mogła się powstrzymac :)
    na pewno zapachy i ładne opakowania + cena kuszą :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki Balea zawsze mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z pewnością to bardzo pachnące zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...