25 lis 2014

Sweet apple.

Witam,


Dość długa przerwa była u mnie w pisaniu o woskach YC,  wypalałam moje zaczęte zapachy, a w czasie letnim paliłam, ale mniej niż w okresie jesienno-zimowym. Zatem powracam do moich ulubionych jesiennych wieczorów, gdy ten czas umilają mi pachnące zapachy. Sweet apple znacie?


Opis:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. 
Wyczuwalne aromaty: soczyste jabłko.

***

"Wakacje pod gruszą nie muszą być nudne! Wprost przeciwnie, bo – jeśli tylko damy się uwieść sielskim przyjemnościom – odkryjemy w nich masę fantastycznych atrakcji, które (być może) przegonią w rankingu urlopy spędzane pod egzotycznymi palmami. O tym, że sielski wypoczynek ma w sobie „to coś” przekonują nas zapachowi czarodzieje z Yankee Candle, którzy specjalnie na zbliżający się sezon letni przygotowali niesamowicie owocową i bardzo „naszą” pokusę. W wosku Sweet Apple znajdziemy całą słodycz anielskiego sadu. Sok wyciśnięty z dojrzałych, własnoręcznie zerwanych z drzewa jabłek nie ma sobie równych. Jego smak orzeźwia i przywodzi na myśl wakacyjne wspomnienia, a uroczy, zamknięty w tej wyjątkowej tarteletce zapach – pobudza do działania, koi nerwy i nastraja pozytywną energią."


Moja opinia:
Bardzo przyjemny owocowy zapach. Wybierając go do odpalenia spodziewałam się, że będzie jabłkowy i właśnie taki był. Pasuje raczej na letnie i wakacyjne dni, ale wchodząc do pokoju, gdzie pali się ten aromat odrazu przenoszę się do pachnącego jabłkowego sadu i wcalę nieczuję, że jest szara i deszczowa jesień. Podoba mi się ten zapach, nie jest duszący. Przypomina mi wszystko co jabłkowe, a zwłaszcza takie duże, czerwone soczyste i dojrzałe jabłka. 


Lubicie takie aromaty? :)
Do kupienia: tutaj




pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Lubię słodkie zapachy więc muszę go wypróbować :) Mieć w pokoju sad zimą - bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować! Zwycięzymy z szara jesienia! :)
    Ja dzisiaj kupiłam RED APPLE WREATH i pachnie dosyć świątecznie bo wyczuwam cynamon i jabłko. Polecam bo myslałam że jednak będzie cięższy i trochę duszący ale zapach jest super i w powietrzu potem wysi taka fajna nuta świąt :)
    To moja pierwsza przygoda z YC i napewno nie ostatnia.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach jabłek. Mnie one nawet bardziej z zimą się kojarzą niż z latem.

    OdpowiedzUsuń
  5. bym sobie powąchała na poprawę humoru

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi pysznie ;) właśnie jem jabłuszka, uwielbiam je i chętnie zatopiłabym się w takim zapachu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam słodkości więc na pewno przy wizycie w sklepie sprawdze ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...