15 lis 2014

Regenerujący płyn do higieny intymnej Tołpa.

Witam,


Higiena intymna przestaje być tematem tabu. No bo co jest wstydliwego w tym, żeby dbać o zdrowie? Odpowiednia pielęgnacja to przecież podstawowe działanie zapobiegające podrażnieniom i infekcjom.


Regenerujący płyn do higieny intymnej Tołpa łagodnie myje i regeneruje skórę okolic intymnych. Dzięki kwaśnemu odczynowi pH, chroni przed infekcjami. Wspomaga odbudowę błony śluzowej i działa antyseptycznie. Łagodzi podrażnienia po przebytych zabiegach, kuracjach antybiotykowych, w okresie połogu, menstruacji i przy innych dolegliwościach okolic intymnych. Przywraca komfort, nawilża i wzmacnia błonę śluzową. Pozostawia uczucie czystości i świeżości.

Sposób użycia:
Niewielką ilość płynu rozprowadź na zwilżonej skórze i umyj okolice intymne, następnie spłucz wodą. Stosuj wyłącznie do użytku zewnętrznego.


Moja opinia:
Pierwszy raz używałam płynu do higieny intymnej z tej firmy i jestem miło zaskoczona. Produkt jest naprawdę bardzo dobry. Wygodne i higieniczne opakowanie z pompką, świetnie się dozuje, płyn nie wylewa się przy nabieraniu. Wystarczy kilka pompek do użycia. Zapach delikatnie wyczuwalny, pachnie ziołowo. Sam płyn w czasie mycia pieni się bez zarzutów, odświeża, myje, nie podrażnia, ani nie uczula. Przy codziennym używaniu, płyn jest jednak mało wydajny, ze względu że ma tylko 195 ml pojemności. 





pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. ja sobię te okolice myję po prostu mydełkiem bambino:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała wydajność po części mnie zniechęciła, ale być może...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja preferuję Ziaję w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam ;) teraz stosuję płyny z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że jest go tak mało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...