9 lis 2014

Naturalny peeling ze skały wulkanicznej.

Witam,


Chętnie sięgam po nowości, tym razem co poznałam nowego to był Peeling ze skały wulkanicznej wraz z olejem makadamia od Manufaktury kosmetycznej. Jeśli jesteście zainteresowane moją opinią na temat poniższych produktów zapraszam na recenzje :)


Opis:
"Peeling ze Skały Wulkanicznej to peeling bardzo intensywny, ostry, przeznaczony do pielęgnacji ciała. Znakomity do pielęgnacji okolic z mocno zrogowaciałym naskórkiem, tj. łokci, kolan czy stóp, ale także do peelingu ud, w celu eliminacji rozstępów, poprawienia napięcia skóry.

Peeling ze Skały Wulkanicznej ma postać proszku. Aby wykonać zabieg peelingujący, należy wymieszać go z dowolnym olejem lub masłem kosmetycznym. Szczególnie polecamy mieszanie z Olejem Avocado, ze względu na jego znakomite właściwości natłuszczające i kojące.

Peeling możemy dodać także do gotowego żelu do kąpieli lub balsamu, albo do żelu przygotowanego samodzielnie na bazie gumy ksantanowej lub gumy arabskiej.

Po intensywnym peelingu zaleca się przemycie skóry Hydrolatem Różanym z dodatkiem D-Pantenolu, oraz natłuszczenie jej olejem - tym samym którego użyliśmy do przygotowania peelingu.

Peeling ze Skały Wulkanicznej z Manufaktury Kosmetycznej (INCI: Pumice) to produkt w pełni naturalny i ekologiczny. Uzyskujemy go poprzez sproszkowanie i sterylizację skały, która ma znakomite właściwości ścierne"



Moja opinia:
W opisie zostało wszystko napisane do czego i w jakim celu owy peeling służy. Po otworzeniu opakowania ukazał mi się sproszkowany, bezzapachowy peeling, który należy wymieszać albo z olejkiem (mi zaproponowano olej makadamia) albo z dowolnym żelkiem pod prysznic. Taką papkę, nie za żadką smarujemy ciało i wykonujemy normalny masaż jak to przy peelingowaniu ciała. Efekty bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Skóra jest bardzo dobrze oczyszczona, wygłądzona i bardzo mięciutka w dotyku. Zawsze kiedy wykonuje ten peeling czuję się jak nowo narodzona, bo moja skóra jest niesamowicie miła w dotyku, zadbana i aksamitnie gładka. Myślę, że jest to peeling nie dla każdego, dlatego że jest to bardzo ostry i mocny peeling i może delikatną czy wrażliwą skórę podrażnić. Ja niejednokrotnie widziałam u siebie po wykonanym zabiegu zaczerwienione miejsca na skórze, ale po wybalsamowaniu to zaczerwienienie znikało. Idealnie peeling nadaje się na kolana czy suche łokcie. Dla miłośniczek ostrych zdzieraczków chętnie polecam :) 


Opis:
"Olej z orzechów Makadamia jest szczególnie polecany do skóry suchej, wrażliwej, dojrzałej, podrażnionej a także do suchych i łamliwych włosów. Najlepszy z olei o właściwościach antycellulitowych. Bardzo dobrze się wchłania.

Olej Makadamia hamuje proces starzenia się skóry, chroniąc ją przed wpływem wolnych rodników. Posiada doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające. Z tego względu jest szczególnie chętnie stosowany jako komponent kosmetyków anty-aging i w preparatach do włosów suchych i zniszczonych, a ze względu na łagodne działanie także w kosmetykach dla dzieci.

Może być stosowany jako podstawa fazy tłuszczowej domowych kremów, a także bezpośrednio na skórę i włosy. Stosowany na ciało wykazuje najsilniejsze z pośród olei właściwości antycellulitowe.

Olej Makadamia z Manufaktury Kosmetycznej (INCI: Macadamia Integrifolia Seed Oil) to organiczny, zimnotłoczony i nierafinowany olej kosmetyczny najwyższej jakości, bez żadnych domieszek, importowany bezpośrednio z Australii"




Znacie te produkty?




pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Obawiam się że peeling był by dla mnie zbyt ostry. Za to Olejkiem bym nie pogardziła bo ostatnio mam fazę na wszelkie oleje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten peeling, ale nie moge go stosować zbyt często bo jest dla mnie za mocny ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię mocne peelingi, więc myślę, że polubiłabym się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling to coś dla mnie. Lubię takie mocne zdzieranie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling ma świetną formę, jednak nie wiem, czy niebyłby z amocny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam nigdy tych kosmetykow;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...