8 lis 2014

Nowe przesyłki, nowe testowanie...

Witam,


Pod moją nieobecność w domu zawiatły do mnie trzy paczuszki, a w nich nowe produkty do testów, które sama sobie wybrałam. Kontynuacja współpracy z Bingo Spa. Wybrałam coś do kąpieli, włosów i twarzy. 


Minerały wanilia do kąpieli jacuzzi 
Solanka borowinowa z glinką marokańską i miętą 
Cynkowa maska do twarzy 
Maska do włosów z błotem karnalitowym - łupież, łojotok 


*** 

A te dwie przesyłki doszły do mnie jeszcze w październiku, kilka razy były już testowane. 
O nich niedługo pojawią się recenzje. 

 Sklep-intymny.pl  zaproponował mi współpracę i wybrałam sobie do testów perfumy damskie zawierające feromony (piękny zapach) 


Kontynuacja współpracy z etnobazar.pl tym razem wybrałam rękawicę kessa i czarne mydło. 



A jak u Was?
Kurier często gościł z przesyłkami? :D 





pozdrawiam,

Donna

17 komentarzy:

  1. Super paczki! Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, zazdroszczę Ci tych feromonów, przyjemnego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące nowości, mam odpowiednik rękawicy Kessa z Organique - jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie straszne pustki od wielu tygodni. Ale ta przesyłka od BingoSpa super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne paczuchy, miłego testowania ☆

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem kosmetyków z Bingo Spa, daj znać co wyszło z testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama robiłam za kuriera i znosiłam nowe nabytki ukradkiem, w torebce, bo już mi wstyd przed rodziną, że tyle kupuję. Gratuluje współprac. Życzę miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety u mnie był tylko kurier z moimi zakupami;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne mydło mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  10. również kontynuuje współpracę z BingoSpa, ale wybrałam kompletnie inne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. perfumki feromoniczne niach niach:D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieje ze wszystko sie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ciekawią kosmetyki Bingo Spa , też dostałam swoją przesyłkę więc będzie co testować .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy te feromony rzeczywiście działają ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...