7 maj 2024

Projekt denko cz. 128.

Witam,



Mając chwile czasu, przygotowałam nowy projekt denko, który nie ukrywam zrobił się przez ostatnie miesiące dość spory, dlatego podzieliłam go na 3 części i mniej więcej na marki produktów, by nie opisywać tego jakoś długo. Szybkie podsumowanie i robię domowe porządki w pustych opakowaniach. Dużo tu jest wszystkiego, a będzie jeszcze więcej :D 


1. Mydło w płynie Attis owocowe Lychee&Vanilla - mydełko jak mydełko, ładnie pachniało ale zapach nie utrzymywał się długo. Najważniejsze, że mydełko oczyszczało i mydło dobrze skórę dłoni.

2. Joanna Organic Naturia pielęgnująca farba do włosów nr 342 - najczęściej wybieram tego typu farby do włosów, choć ostatnio rzadko się farbuje, to stawiam na markę Joanna. Shower gel 5w1 Fit for life - był to męski żel pod prysznic o typowo męskim zapachu. Dzięki swojemu uniwersalnemu zastosowaniu można nim było być włosy, brodę, ciało, twarz i miejsca intymne. Dla mężczyzn takie wersje zawsze są najchętniej wybierane. Żel pod prysznic truskawka Naturia - owocowy leni zapach truskawek bardzo mi się podobał. Żel także zapewnił mi doskonale umycie się. Tworzył przyjemną pianę i był pozytywny. Odżywka-wcierka do skóry głowy i włosów Konopie świeżo pachniała i lubiłam ją. Pomagała przy wzmacnianiu włosów, mam ją jeszcze w zapasach. Żel do higieny intymnej ekstrakt z koty dębu - mała pojemność jako miniaturka na wyjazdy super się sprawdziła. Żel łagodny, spełniał swoje zadania. Kupię go ponownie. Naturia peeling drobnoziarnisty grejpfrut - lubię te małe wersje peelingów, może nie są bardzo ostre, ale to przyjemne zdzieraczki do oczyszczania ciała.

3. Żel pod prysznic Palmolive So Relaxed - przyjemnie relaksująco pachniał ten żel, to był zapach lawendy, którą kocham, i olejki eteryczne, ylang ylang, miał też dużą pojemność 500 ml.

4. Seria L'oreal Paris Elseve Bond Repair szampon, szampon naprawczy i odżywka - bardzo ładny i zmysłowy zapach tych produktów. Ciekawa seria, jednak dla moich włosów wolę coś bardziej ziołowego i delikatniejszego. Ta seria była fajna, ale nie używałam jej na co dzień, bo nieco obciążała włosy - raz na jakiś czas była w porządku. Mam teraz inną serię z tej marki i jestem jej ciekawa.

5. Miya bogaty szampon pielęgnacyjny - ten szampon stworzony był do moich włosów, bardzo go polubiłam. Nie podrażniał scalpu, był przyjemny w użytkowaniu, odpowiednio intensywnie się pienił i nie plątał włosów, chętnie po niego jeszcze sięgnę. Tonik anti-aging z retinolem roślinnym - tonik także miło i pozytywnie mnie zaskoczył swoim działaniem i szkoda, że już się skończył. Też go polubiłam jak szampon. Serum wzmacniające z fitokolagenem [5%] - delikatne serum o nieco lejącej konsystencji, ale równie dobrze go polubiłam jak tonik i szampon. Ładnie nawilżało skórę, było delikatne, pod krem fajnie się sprawdzało. Wygładzało i przywracało blask skórze.

6. Equilibra Aloe Deo Stick - jeden z najlepszych sztyftów jakie miałam. Początkowo myślałam, że wersja aloesowa będzie zbyt delikatna, owszem była delikatna, ale za to mega skuteczna i pomocna przy upalnych dniach. Mój ulubienic, chętnie po ten sztyft jeszcze sięgnę. Nie zawierał alkoholu, sls, sles.

7. Oxygenetic Energyze Vitamin C normalizujące serum naprawcze - cudowne serum, które wpływało na moje sebum i długotrwale matowiło skórę. Dodatkowo z tej samej serii rewitalizujące serum pod oczy delikatnie pielęgnowało okolicę oczu.

8. DeCure Clear Vision - żel/krem pod oczy przynosił zawsze ulgę zmęczonym oczom.

9. Pasty do zębów Biorepair Peribiom Pro i Pro White oraz Arganove ziołowa pasta do zębów goździk, lukrecja, mięta - wszystkie pasty bez fluoru, bo tylko takich używam. Do wszystkich powrócę, bo wszystkie rewelacyjnie dbały i czyściły nie tylko osad z zębów, ale dbały o zęby i jamę ustną.

10. Gehwol - sole do kąpieli - przyjemne na raz saszetki do wieczornego Spa i po męczącym dniu, zawsze przynosiły ulgę stopom. Teraz kupię ich duże opakowanie.


A u Was co ostatnio zostało zużyte?


pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...