22 lut 2024

Zapachy inspirowane miastami - Vibe perfumy.

Witam,



Co poczujesz jak się do mnie przytulisz? Piękne zapachy Vibe perfumy zamknięte w uroczych różowo-damskich i niebiesko-męskich flakonikach inspirowane miastami, które zostały stworzone dla podróżników ducha! Każdy flakonik to opowieść o innym miejscu na mapie. Lubię na co dzień ładnie pachnieć i otaczać się pięknymi zapachami, dlatego wybrałam się w podróż m.in. do: Seulu, włoskiego miasteczka Trydent i do Pragi. Czy też tak macie, że zapach kojarzycie z danym miejscem? Ja tak mam, bo kiedy zaczynałam podróżować do Francji, kupiłam sobie wtedy tam jedne luksusowe perfumy i od tego czasu francuskie miasteczka kojarzą mi się z bursztynem, słodką wanilią i otulająco-zmysłowymi zapachami.

Jesteście ciekawi jakie nuty zapachowe mają moje nowe pachnidełka? Zapraszam na dzisiejszy wpis.


Vibe Seul 86 to odpowiednik Armani Terra Di Gioia - zapach jest zmysłową i ciepłą kompozycją, oddającą hołd skąpanemu w słońcu brzegowi morza. Propozycja dla kobiet lubiące kwiatowo-orientalne aromaty z owocowymi nutami.

Znajdziemy tu:
- Głowa: gruszka, kwiat mandarynki, bergamotka.
- Serce: kwiat migdałowca, jaśmin.
- Podstawa: piżmo, ambra.


Vibe Trydent 117 to odpowiednik Dolce & Gabbana Pour Femme Intense - zapach kwiatowy z orientalną nutą inspirowany kobiecą siłą i pasją w miasteczku na północy Włoch.
Znajdziemy tu:
- Głowa: mandarynka, neroli.
- Serce: kwiat pomarańczy, tuberoza.
- Podstawa: drzewo sandałowe, marshmallow.


Vibe Praga 466 odpowiednik Lalique - Encre Noire - zapach drzewno-aromatyczny dla eleganckich panów.
Znajdziemy tu:
Głowa: cyprys, wetiweria
Serce: haitański wetiwer, wetiweria burbońska
Podstawa: piżmo, kaszmir


Trafiłam w swój gust i w gust mojego mężczyzny. Flakoniki pięknie się prezentują, są urocze. Pojemność 50 ml jest wydajna, a pojemność 15 ml idealna do torebki. Jestem też miło zaskoczona trwałością zapachu. Czasami warto wybrać odpowiednik i móc poznać wybrany zapach, niż kupić coś drogiego i rozczarować się nie trafionym wyborem. W ofercie Vibe perfumy - mnóstwo ciekawych inspiracji i eleganckiego wyboru :)

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Vibe Perfumy.

Znacie już odpowiedniki Vibe?
To do jakiego miasta się wybierzecie?

Pięknego i pachnącego dnia!


pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...