15 lut 2024

HORMONALNA REWOLUCJA – jak w naturalny sposób wykorzystać moc sześciu najważniejszych hormonów.

Witam,



Chciałabym Wam przedstawić zapowiedź wspaniałej nowej książki i bestsellera nr 1 w Szwecji, autora Davida JP Phillipsa:

To właśnie te sześć hormonów:

- dopamina,
- oksytocyna,
- serotonina,
- endorfiny,
- kortyzol,
- testosteron,
wpływają jak się czujemy i jak myślimy.


Autor dowodzi między innymi, że:
- zrównoważenie poziomu dopaminy pomaga zwiększyć motywację,
- wyregulowanie poziomu oksytocyny pozwala poczuć większą więź ze światem i ludźmi,
- dobrze jest zadbać o odpowiedni poziom serotoniny, która służy za podstawę długotrwałego szczęścia i harmonii,
- kortyzol w małych dawkach może pomóc wyjść ze strefy komfortu,
- da się pobudzić wytwarzanie endorfin przez śmiech i ćwiczenia,
- warto wyregulować poziom testosteronu, aby zwiększyć pewność siebie przed ważnym spotkaniem.

Wpis przy współpracy reklamowej z wydawnictwem Filia. 

Cieszę się, że będę miała okazję przeczytać tą książkę jeszcze przed premierą. Czekałam na takie wydanie szczególnie, że sama np. odczuwam na co dzień wpływ kortyzolu, czyli hormonu stresu. Może uda mi się nad nim zapanować? 

Książka jest dla każdego, kto pragnie czuć się dobrze w naturalny sposób. Wydana jest w formie wygodnej do czytania pozycji. Posiada miękką okładkę, a poszczególne rozdziały są krótkie, przez co sprawiają, że książkę szybko się czyta. Ja po pierwszych przeczytanych rozdziałach nie mogłam się od niej oderwać. Informacje o naszym samopoczuciu, rozwoju, zdrowiu zawsze mnie fascynowało w takich książkach, tym bardziej, że działanie kobiecych hormonów nie jest mi obce. Po tej lekturze myślę, że lepiej zrozumiem swoje nastawienie i kondycję psychiczną oraz jak poszczególne hormony mogą wpływać na stan organizmu i co mogę zrobić, aby czuć się lepiej. 

Przeczytacie? Premiera już 28 lutego, a w przedsprzedaży znajdziecie ją w Empiku.


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

  1. Bardzo interesująca książka, mam ochotę przeczytać. Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...