23 lut 2024

Verdelove i specjalistyczny zestaw na wypadanie włosów Delpos.

Witam,



Wraz z nadchodzącą wiosną, już teraz pomyślałam, że rozpocznę sobie kurację wzmacniającą dla moich słabych i cienkich włosów. Z racji, że mam tendencję do ich wypadania, wybrałam dermokosmetyki marki Verdelove i specjalistyczny zestaw na wypadanie włosów Delpos. Zestaw mam od niedawna, ale moje pierwsze wrażenia po kilku umyciach owymi kosmetykami, zrobiły na mnie pozytywne wrażenie. Myślę, że z czasem zauważę efekty, na których mi zależy. 

Zapraszam kochani na prezentację kosmetyków i kilka moich pierwszych odczuć.


Zestaw zawiera 3 kroki pielęgnacyjne:

Płyn do skóry głowy DELPOS Anti Hair Loss Night Solution, który ma formę sprayu i aplikuje się go na noc. Składniki aktywne działają w czasie snu, zapewniając włosom niezwykle skuteczną regenerację. Płyn łatwo się aplikuje, nie tłuści on włosów, mam wrażenie, że przez chwile w czasie masażu chłodzi też skórę głowy.

✔ Szampon DELPOS Anti Hair Loss Shampoo, który łagodnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Odczułam, że delikatnie się pieni przez co można go użyć nieco więcej. Ja zawsze czynność mycia powtarzam, więc wtedy wytwarza się ‘więcej’ tej piany. Sam szampon jest przyjemny, świeży w zapachu. Należy go trzymać na włosach ok. 5 minut. 

✔ Maskę DELPOS Anti Hair Loss Mask, która pielęgnuje kosmyki, nawilżając je, wygładzając i odbudowując na całej długości. Producent zaleca by maskę potrzymać na włosach tak ok 5-10 minut, po tym czasie włosy są zdecydowanie wygładzone, szybciej też się rozczesują. Zapach maski wg. mnie jest taki ‘apteczny’. Z początku było ją dobrze wydostawać z opakowania, ale jak na konsystencję maski - buteleczki nie są wg. mnie dobre, bo przy końcówce ciężko będzie je wydostawać z opakowania.


Kosmetyki Delpos zawierają naturalne składniki aktywne. Wszystkie 3 produkty idealnie się ze sobą uzupełniają. Mam nadzieję, że moje włosy wzmocnią się i będę mniej wypadać. Ogólne pierwsze wrażenie super. Włosy były odświeżone, miękkie w dotyku. Cieszę się, że mam okazję poznać ten specjalistyczny zestaw Delpos. Dodatkowo naturalne herbatki - mieszanki ziołowe Lorem Vit jak MOCNE WŁOSY i ŁADNA CERA dopełnią moją pielęgnacyjną rutynę. Ważne przy wszystkich kuracjach jest zdrowa dieta, suplementy diety i zdrowy styl życia. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Verdelove.

Znacie kochani serię Delpos przeciw wypadaniu włosów?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...