14 lut 2024

Zapach na każdy nastrój, do każdego pomieszczenia. Glade® Electric Scented Oil.

Witam,


Ucieszyłam się, że dzięki uprzejmości @instars_poland mam przyjemność uczestniczyć w kampanii Glade Electric Scented Oil. Od razu poprawiło mi to nastrój, kiedy poznałam piękne zapachy i odświeżacz elektryczny Glade z ulepszonym regulatorem do uwalniania zapachu.


Odświeżacz należy włączyć do gniazdka, ustawić intensywność uwalniania się zapachu i cieszyć jego pięknym aromatem. Lubię jak w łazience unosi się cały czas piękny kwiatowy i relaksujący zapach. Glade działa aż do 120 dni. To świetne rozwiązanie, kiedy chcemy, aby w naszych wnętrzach ładnie pachniało. Ja zawsze przywiązuje do tego szczególną uwagę, bo lubię otaczać się świeżością i miłą wonią. 

Urzekła mnie zawartość samej przesyłki, bo znajdowało się w niej aż 3 komplety odświeżacza z urządzeniem o zapachu Relaxing Zen i 3 zapasowe odświeżacze o zapachu Pure Clean Linen. Zapach Pure Clean Linen zaprojektowany został przez mistrzów perfumiarstwa oraz wykonany bez użycia parabenów, ftalanów, formaldehydu i piżma nitro. Teraz do podzielenia się z najbliższymi mam piękne i pachnące prezenty. 


Z takimi zapachami przywołuję już wiosnę 🤍
Macie swój ulubiony zapach @glade? 🤩

[PREZENT]

#prezent #Glade #GladeElectricScentedOil
#GladewinStars #ZapachDoOdświeżaczaElektrycznegoGlade #UlepszonaPieciopoziomowaRegulacja



pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...