21 sty 2024

Wyśmienita owocowa herbatka Winter Time Teekanne na przytulne zimowe wieczory.

Witam,



Okres zimowy sprzyja u mnie piciu rozgrzewającym herbatom. Jestem zwolenniczką niemal każdego smaku i aromatu. Nie ma nic lepszego, jak filiżanka ciepłej dobrej herbaty, a jeżeli ma ona dodatkowo właściwości zdrowotne to jak najbardziej jestem na tak! Czy Wy też tak macie, że kiedy zasmakujecie jednej herbaty pijecie ją na okrągło? Ja właśnie czasami tak mam, a później znów przychodzi czas, że zmieniam i pije różne na zmianę. A pisząc dziś o herbacie, to milutko bardzo, że takowa herbata Teekanee pojawiła się w boxie Pure Beauty w edycji Hello Winter. Moja wersja smakowa to Winter Time - bo przypomnę, że w boxie można było dostać jedną losową herbatę o różnym aromacie, czyli mix zimowych smaków jak: 
Magic Moments, Let it Snow, czy Winter Time.


Kilka słów o produkcie:
Daj się oczarować herbatce TEEKANNE World of Fruits „Winter Time" – wspaniałej kompozycji dojrzałych w słońcu owoców i wyśmienitego aromatu cynamonu i herbatników migdałowych. Gdy na zewnątrz jest zimno, usiądź z rodziną i ciesz się tą cudowną herbatką, filiżanka za filiżanką.

Producent zaleca, aby użyć jedną torebkę herbaty na filiżankę, ok 200ml. Należy zalać wrzącą wodą i zaparzać co najmniej 8 minut. Jest to jedyny sposób, aby uzyskać bezpieczny produkt spożywczy.


Co zawiera herbatka Winter Time?
Jabłko, hibiskus, owoc dzikiej róży, skórka pomarańczy, aromat cynamonowy (7%), cynamon, aromat herbatników migdałowych.

Jak smakuje owa herbata? Jak dla mnie to zatrzymane chwili beztroskiego świątecznego czasu. Aromaty cynamonowe właśnie z tym okresem najbardziej mi się kojarzą. Cynamon rozgrzewa, dodaje ciepła i jest mocno zmysłowy. Już przez torebeczki herbat, to jego aromat jest najbardziej wyczuwalny. Winter Time to must have zimowego, chłodniejszego czasu, a przede wszystkim świątecznych wspólnych rodzinnych chwil! Herbata najbardziej smakuje z korzennymi ciasteczkami, aczkolwiek kiedy ja unikam cukru, to jednak domownicy jak i goście takiego małego rozkosznego deseru nie odmówią.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.

A Wy kochani znacie już herbaty Teekanne i macie swoje ulubione smaki? Która aromatyzowana owocowa herbatka smakuje Wam najlepiej?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...