10 sty 2024

Przegląd nowości kosmetycznych od Skincyclopedia. Serum z 20% witaminą C - to jest hit!

Witam,



Czy ja już wspominałam, że kosmetyki Skincyclopedia są wspaniałe? Markę poznałam niedawno, a już miło mnie ona zaskoczyła swoim asortymentem i dobrymi wybranymi kosmetykami do pielęgnacji twarzy i ciała. Jeszcze przed świętami taki zestaw o którym dziś napiszę, dodał mojej skórze blasku i dobrze się sprawdził, mam tutaj m.in.:
💛 rozświetlające serum do twarzy z wit. C 20%,
💛 balsam do ciała z kompleksem rozświetlającym 5% wit. C, niacynamidem,
👀 hydrożelowe płatki pod oczy z peptydami, kofeiną, kwasem hialuronowym i kolagenem
🤍 maseczka przeciw przebarwieniom w płachcie z niacynamidem i cynkiem,
💋 maska na usta na noc z 0,5% kwasem salicylowym.


💛 rozświetlające serum do twarzy z wit. C 20%, to serum jest rewelacyjne. Jest ono moim pierwszym serum z tak wysokim stężeniem. Wcześniej jakie używałam, było tylko 10%we i wtedy już wydawało mi się, że było ono silne. Teraz przekonałam się, że może być jeszcze coś lepszego! To właśnie przez okres świąteczny to serum zaopiekowało się moją skórą, pięknie ją rozświetliło i dodało blasku, a makijaż cudownie prezentował się przez cały czas - był promienny. Myślę, że efekty z dnia na dzień przy systematycznym jego używaniu, nie jeden raz mnie jeszcze pozytywnie zaskoczą. Tak.. tak.. jestem na tak!

💛 balsam do ciała z kompleksem rozświetlającym 5% wit. C, niacynamidem jest także bardzo dobry. Świetnie się wchłania i ładnie pachnie. Zaraz po wyjściu z kąpieli lubię po niego od razu sięgać. Skóra jest taka miękka, gładka i nawilżona. Lubię to uczucie i choć mam aktualnie pootwieranych kilka produktów (różnych mazideł), do nawilżania ciała, tak ten balsam najczęściej obecnie używam. 


👀 hydrożelowe płatki pod oczy z peptydami, kofeiną, kwasem hialuronowym i kolagenem - płatki zawsze ratują mnie przed przygotowaniem do wyjścia, czy po przyjściu z imprezy/spotkania na którym chciałam dobrze wyglądać. Skóra pod oczami natychmiast dostaje zastrzyk energii, staje się promienna i jest odpowiednio nawilżona. Kiedyś nie zwracałam uwagi zbytnio na płatki pod oczy, sięgałam po nie tylko sporadycznie, ale kiedy zaczęłam ich używać systematycznie i często to widzę różnicę w kondycji mojej delikatnej skóry pod oczami, dlatego zachęcam, aby często używać takie nie pozorne na pierwszy rzut oka produkty jakimi są zwykłe/nie zwykłe płatki pod oczy. 

🤍 maseczka przeciw przebarwieniom w płachcie z niacynamidem i cynkiem - rewelacyjna do domowego i wieczornego spa sprawdziła się fenomenalnie. Pierwszy kontakt ze skórą zawsze wydaje mi się zimny i jest taki mało komfortowy, ale po chwili jest już to błogie uczucie przyjemności, kiedy maska przylega do skóry, a składniki aktywne się wchłaniają. Sama maska jest mocno nasączona, od razu sprawiła, że skóra nabrała dawki nie tylko nawilżającej, ale i oczyszczającej z sebum. U mnie sebum ostatnio szaleje - raz jest intensywniejsze, raz mam piękną matującą skórę. Myślę, że to od pogody i warunków atmosferycznych. Po masce pozostałości wklepałam w skórę i nałożyłam krem na noc i krem pod oczy. Nie miałam uczucia lepkości na skórze, jedynie lekkie błyszczenie, które jak na porę nocną mi nie przeszkadza. 


💋 maska na usta na noc z 0,5% kwasem salicylowym - maseczka ta nawilża, wygładza, koi a nawet złuszcza martwy naskórek. W nocy moje usta regenerują się, pozostają bardziej miękkie, a rankiem kiedy wykonuje make up ust z kolorowymi pomadkami, ładnie takie kosmetyki kolorowe prezentują się przy pełnym makijażu, bo nie mam żadnych suchych skórek.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Skincyclopedia.

Na koniec ciekawostka!

Marka zdobyła prestiżowy tytuł Perły Kosmetyczne 2022 za najlepszą markę serum w Polsce - gratuluję!

✔ Kosmetyki dostępne są w Hebe, Kontigo oraz online w Douglas, makeup.pl, czy e-zebra. 
Macie już kochani swojego ulubieńca z marki #skincyclopedia?

Koniecznie poznajcie to serum z 20% stężeniem wit. C - na mnie zrobiło wow wrażenie. Zachęcam Was również do poznania pozostałych nowinek oraz zajrzyjcie na profil marki na instagramie, bo są tam często fajne konkursy.


pozdrawiam,
Donna  

3 komentarze:

  1. Bardzo sobie cenię witaminę C w kosmetykach. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Wszystko brzmi super aż ciężko wybrać co przetestować jako pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...