13 sty 2024

Kapsułki Arie Pods + Extra Clean Power w kartonowym i bezpiecznym dla dzieci opakowaniu Ecoclic. Karton = mniej plastiku!

Witam,


Marka Ariel od lat stawia na innowacje i stale ulepsza produkty w swojej ofercie. Podoba mi się to, że kapsułki Pods + Extra Clean Power są teraz dostępne w kartonowym i bezpiecznym dla dzieci opakowaniu Ecoclic. Karton = mniej plastiku! To właśnie takie kapsułki, mogłam niedawno poznać, dzięki nowej kampanii. Myślę, że każda pani domu ceni takie nowinki i chętnie poznaje takie proste rozwiązania. Ja przyznam się, że bardziej lubię prać niż prasować i już nie mogę doczekać się cieplejszej pogody, aby móc suszyć ubrania w ogrodzie na świeżym powietrzu. 


Jak sprawdziły się kapsułki?
Wg. mnie czystość i świeżość prania po owych kapsułkach to pierwszy plus jaki po pierwszym praniu dało się już zauważyć. Kapsułki zatem okazały się być mega praktyczne i do zadań specjalnych! Radzą sobie z zabrudzeniami, nawet w zimniejszej wodzie i na długo pozostawiają ładny zapach na ubraniach. Czyste pranie ubrań roznosi zapach po mojej łazience.

Trzymaj zawsze poza zasięgiem dla dzieci.

Więcej informacji:


A Wy kochani używacie kapsułek do prania, czy wolicie np. proszek, żel a może jest to coś innego?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...