18 lip 2022

Prawo pożądania - A. Kasiuk. Wyd. Lipstick Books /ebook, audiobook/

Witam,



Dziś trochę inne czytanie, bo w pliku pdf ale to nie szkodzi, bo taka forma też mi odpowiada. Mój 10letni laptop daje radę, ponieważ od zawsze dbam o takie sprzęty, więc służą mi na długie lata.
PRAWO POŻĄDANIA - autorka Anna Kasiuk i wydawnictwo Lipstick Books prezentują książkę, która dostępna jest w formie ebooka i audiobooka oczywiście w Empiku. Jej premiera miała miejsce 1 czerwca 2022, więc książka już w sprzedaży.


"Mathilde młoda prawniczka ma wszystko: super karierę, jest piękną kobietą a jednak nie ma szczęścia do związków. Po kilku latach małżeństwa odkrywa zaskakującą prawdę o ukochanym...rozstaje się z mężem.
Jean to starszy niebezpieczny mężczyzna, który jest w stanie zrobić wszystko dla swojej kobiety. Czy na pewno? Co połączy go z piękną i zdolną dziewczyną?
Historia, którą przedstawia w bardzo wysublimowany i gorący sposób autorka, to nie jest żadna infantylna opowieść. Bowiem porusza ważne kwestie, które są nadal chowane pod dywan. Czy białe małżeństwo to dobry sposób na ukrycie pewnych dysfunkcji. Czy w takim układzie długo można funkcjonować? Co jest w życiu ważniejsze miłość, stabilizacja czy pożądanie?
'Prawo pożądania' to niezwykle długo trzymający w napięciu erotyk, jakiego polski rynek wydawniczy dawno nie widział."



Ja jestem w trakcie czytania, bo czytam na raty, myślę że z formą papierową szybciej bym sobie poradziła Akcja fajnie i stopniowo się rozwija - to świat adwokacki, poprzeplatany odważnymi scenami. Podoba mi się przyjemny styl pisania autorki, a pomimo że momentami jest mroczna atmosfera, to jednak książka trzyma w napięciu.


Czy znajdą tu się osoby lubiące czytać taką literaturę erotyczną, a może już ktoś czytał?

Pamiętajcie to wydanie dostępne jedynie jako ebook lub audiobook.



pozdrawiam,
Donna 

4 komentarze:

  1. Podziwiam za czytanie na laptopie :D Ja bym nie przeszła chyba nawet przez stronę - nie dość, że oczy bolą, to potrafię się skupić tylko na formie papierowej.
    Przyznam, że czuję się zaciekawiona treścią. Nie często sięgam po literaturę erotyczną, ale raz na jakiś czas czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą książkę właśnie wyjątkowo miałam w pdfie :) dlatego czytałam na raty, bo faktycznie oczy bolą.

      Usuń
  2. Wole czytać ksiazke niz na urzadzeniu :) pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że ja chyba też zdecydowanie wolę papier

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...