27 lip 2022

Fabryka Zapachu - Box perfum damskich i męskich NOWOŚCI.

Witam,



Lato to czas pięknych zapachów. Zawsze jak gdzieś wyjeżdżam pamiętam chwile kiedy towarzyszy mi nowy zapach i potem go na długo pamiętam i kojarzę z tym danym miejscem. Oprócz lekkich, wakacyjnych mgiełek, są ze mną nowe perfumy/odpowiedniki z Fabryka Zapachu. To zapachy znanych luksusowych marek, które są inspiracją. Flakoniki jakie mam kryją się w cudownych w boxach, damskie dla kobiety i męskie dla mężczyzny. Są to boxy "nowości"

W każdym boxie znajduje się po 5 flakoników o pojemności 30 ml. To doskonała pojemność np. do zabrania do torebki, kosmetyczki, na wyjazdy, a także taki box można podarować komuś w formie prezentu. W każdy dzień można inaczej pachnieć w zależności od pogody i naszego nastroju. Na pewno jesteście ciekawi jakie zapachy kryją się w poszczególnych flakonikach - ja też byłam bardzo ciekawa, bo żadnego z nich nie znałam, a jako miłośniczka różnych perfum wstępnie po nutach wiedziałam, czego mogę się spodziewać. 

 Zapraszam zatem na przegląd moich nowych zapachów jakie poznałam i czym pachnę ja i mój partner.


(u mnie w boxie są 3 zapachy takie jak producent podaje na stronce, a 2 inne)

401 W - Zamiennik Valentino Voce Viva
To kwiatowy zapach z ciepłymi akordami, stanowi hołd dla kobiecego głosu, zapach pochodzi z 2020 roku.

Głowa włoska bergamotka, mandarynka czerwona
Serce kwiat pomarańczy, gardenia
Podstawa wanilia

Zapach ten jest bardzo kobiecy, ciepły, zmysłowy dla dojrzałych Pań. Może być nieco duszący np. dla młodszych odbiorców, ale uważam, że do tego zapachu trzeba dojrzeć. Na początku zapach wydaje się ciężki/słodki ale z każdą chwilą kiedy się stopniowo ulatnia - tworzy bardzo przyjemną nutę, która przepięknie i elegancko pachnie.


402 W - Zamiennik Paco Rabanne Olympea Blossom
To szyprowy zapach o wyrazistych, owocowo-korzennych akordach, kwiatowa odsłona kultowej Paco Rabanne Olympéa, zapach ten został zaprezentowany w 2021 roku.

Głowa róża, różowy pieprz
Serce czarna porzeczka, gruszka, sorbet
Podstawa wanilia, kaszmir

Zapach ten jest dość specyficzny, którego sama nie wiem jak opisać. Pachnie ładnie kwiatowo, taką kwiatową świeżością, nie jest ani słodki, ani ciężki. Myślę, że taki uniwersalny na zwykły codzienny dzień, kiedy chcemy po prostu ładnie kobieco pachnieć.

416 W Zamiennik Gucci Bloom Profumo Di Fiori
To czysty kwiatowy zapach w miodowym flakonie, celebruje kobiecą radość i podkreśla jej pełną blasku osobowość. Zapach jest niczym eliksir światła dzięki zastosowaniu wyjątkowych składników.

Głowa jaśmin arabski
Serce tuberoza, ylang-ylang, pąki jaśminu
Podstawa piżmo, benzoina, korzeń irysa, drzewo sandałowe, drzewo

To świeży i bardzo lekki zapach na upale dni. Dość mocno wyczuwam tutaj jaśmin, za którym nie przepadam, ale w tym flakoniku on wyjątkowo mi się podoba. Zapach ten mocno kojarzy mi się z zagranicznymi wakacjami, gdzie jest ciepły piasek, plaża, błękitne niebo i lazurowa woda. Bardzo przyjemne i ładnie pachnące kobiece perfumy.


424 W Zamiennik Gucci Guilty Absolute Poue Femme
To owocowy zapach chypre, dla nowoczesnej, pewnej siebie kobiety. To także codzienny zapach, jak i odpowiedni też na specjalne okazje.


Głowa różowy pieprz, bergamotka, jeżyny
Serce cyprys, nuty drzew, róża bułgarska
Podstawa bursztyn, paczuli


Bardzo mocno przypominają mi te perfumy już jakieś inne perfumy i nie mogę sobie skojarzyć na tą chwilę jakie to mogą być. Na pewno jest to zapach świeży, nieco landrynkowy, owocowy. Do końca nie mój gust, ale oceniając zapach ogólnie to młodszym kobietom będzie się podobał.



466 W - Zamiennik Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge

Głowa: Gorzki migdał i Szafran;
Serce: Egipski jaśmin i Cedr;
Baza Ambra, Piżmo i Nuty drzewne.

Nie każdemu może się spodobać to połączenie, jednak myślę, że znajdą się kobiety co zagustują w tym zamienniku. Ja zaliczyłabym go do kategorii unisex.


(u mnie w boxie są 4 zapachy takie jak producent podaje na stronce, a 1 jest inny)

309 M - Zamiennik Thierry Mugler Alien Man
To drzewny zapach ze skórzanym akordem, podkreśli męską pewność siebie i odwagę. Doskonały na co dzień, jak i na specjalne okazje.

Głowa koper, cytryna, lawenda, macierzanka piaskowa, wetiweria burbońska, anyż gwiaździsty, mięta,
Serce pieprz, skóra, osmanthus, geranium, kaszmir
Podstawa wanilia, biały bursztyn, drzewo kaszmirowe

To jeden z piękniejszych zapachów męskich jakie poznałam. Świeży, lekki z uwodzicielskim akcentem. Gdybym mogłam sama bym go używała, ale bardzo lubię jak używa i jak pachnie nim mój mężczyzna. To zapach wow, na mnie zrobił mega wrażenie.

311 M - Zamiennik Calvin Klein Eternity Flame For Man
To orientalno - fougere perfumy dla mężczyzn. Został wydany w 2019 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Laurent Le Guernec.

Głowa Ananas;
Serce Rozmaryn;
baza Bursztyn, Skóra i Labdanum

Zapach dość wyrazisty, mocny dla mnie za ostry, duszący ale nie jest słodki. Na wieczór i na chłodne miesiące - na lato nie jest on wskazany. 



313 M - Zamiennik Paco Rabanne Invictus Legend
To aromatyczny, drzewny zapach wibrujący świeżymi nutami, stworzony przez Domitille Bertier i Nicolasa Beaulieu, a zaprezentowany został w roku 2019.

Głowa sól morska, grejpfrut, nuty morskie
Serce przyprawy, geranium, liść laurowy
Podstawa drzewo gwajakowe, czerwony bursztyn

To zapach zdecydowanie na letnie wieczory, bardzo lekki, przyjemny i dla każdego mężczyznę, który lubi aktywność i różne sporty.


316 M - Zamiennik Lalique Encre Noire
To aromatyczny, drzewny zapach, idealny na wieczór, a także na dzień w zimowych miesiącach. Autorem zapachu jest Nathalie Lorson.

Głowa cyprys, wetiweria
Serce haitański wetiwer, wetiweria burbońska
Podstawa piżmo, kaszmir

Zapach ładny męski, ale na mój nos trochę roślinny. Mi jako kobiecie nie bardzo on podchodzi, ale mężczyźnie się podoba. Zaliczyłabym go do dostojnych zapachów, dość eleganckich i dla dojrzałych Panów.


399 M - Zamiennik Paco Rabanne Phantom
To aromatyczny zapach pełen pewności siebie z wyraźnymi cytrusowymi nutami. Ciekawostką jest, że flakon (w wersji 100 i 150 ml) można podłączyć do smartfona. Składniki zapachowe pozyskiwane są ze źródeł szanujących środowisko i etykę.

Głowa lawenda
Serce wanilia madagaskarska, włoska cytryna
Podstawa wetiweria

Nie spotkałam jeszcze takiego flakonika, który jest w oryginale, jeśli ktoś będzie chciał kupić go na prezent, warto poznać zamiennik. Jest to przyjemny zapach, dość uniwersalny, bo uważam, że pasuje i na co dzień i na ważniejsze okazje. Panom się spodoba.



Trwałość zapachów jeśli chodzi o jakość zamienników oceniam jako bardzo dobrą. Czuć je przez większość dnia. Zapachy na ubraniach, są lepiej wyczuwalne, na skórze szybciej się ulatniają tworząc delikatną mgiełkę. Myślę, że takie zamienniki to fajna opcja na poznanie konkretnego zapachu. Kilka zapachów tutaj mi się średnio podobało i fajnie, że to był właśnie zamiennik, bo gdybym wybrała taki zapach w ciemno z wyższej półki nie byłabym zadowolona, dlatego poznawanie zamienników uważam, za coś praktycznego.

Pojemności 30 ml to odpowiednie flakoniki na okres wakacji, a dzięki takim boxom damskim i męskim poznaje się kilka nowości naraz. Ciekawa opcja również na prezent, bo nie wręczamy jednego zapachu, a pięć więc jest pewność, że coś się spodoba, jeśli nie znamy upodobań danej osoby. 

Czy Wy lubicie poznawać zamienniki i zanim kupić coś droższego inspirujecie się zapachami właśnie z zamienników? Fabryka zapachu ma wiele ciekawych i pięknych flakoników warto je poznać. Są też różne pojemności - każdy coś znajdzie dla siebie.


pozdrawiam,
Donna

26 komentarzy:

  1. Jakie pojemności mają perfumy z twoich zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Droższych zapachów raczej nie kupuję, ale jeśli by mnie kiedyś naszła na to ochota to na pewno zwrócę uwagę czy nie ma jakiejś tańszej alternatywy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam różne tańsze, droższe, ale te tańsze też są dobrej jakości i trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My z mężem lubimy takie lane perfumy-odpowiedniki, kilka z tego sklepu znamy i nam pasują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lane perfumy są naprawdę bardzo dobre, mozna poznać cos fajnego zanim kupi się coś z wyżeszj półki :)

      Usuń
  5. Chętnie sięgam po zamienniki. Tej marki nie znam. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie zamienniki by poznawać nowości :)

      Usuń
  6. Lubię lane perfumy maja piękne i trwałe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno warto zainteresować się tymi perfumami. Tak też zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno warto się zainteresować? Ciebie jaki zapach zainteresował?

      Usuń
    2. Mi bardzo podobają się kwiatowe i owocowe nuty.

      Usuń
    3. Kwiatowe są śliczne, a owocowe na upalne lato cudo! :)

      Usuń
  8. bardzo ciekawa sprawa takie boxy zapachowe, sama chętnie bym je przetestowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że by Ci się kochana takie boxy spodobały dużo pięknych zapachów :)

      Usuń
  9. Lubię firmowe perfumy i mam parę piękne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych zapachów, ani oryginałów, ani odpowiedników. Ale dobrze, że takie tańsze odpowiedniki powstaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedniki też mają dobrą jakość i trwałość, można na początek poznać właśnie coś z odpowiedników :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe flakoniki mają niektóre z tych perfum 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jeszcze tych odpowiedników perfum:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...