28 kwi 2021

Sucha skóra na piętach - jak się jej pozbyć i zapobiegać pęknięciom?

Witam,



Niedawno pisałam ogólnie jakie jest moje 5 top jeśli chodzi o pielęgnację stóp. Jednym z punktów było o kremach i nawilżaniu skóry stóp - to ważny element przy pielęgnacji, by mieć zadbane stopy nie tylko przed nadchodzącym latem, ale cały czas. Mój poznany niedawno nowy krem do stóp oraz na popękane pięty to Pedipur Heel, który ma za zadanie wygładzić, odżywić i zregenerować skórę, czyli wszystko to co jest dla mnie ważne przy właściwej odpowiedniej pielęgnacji. Ja kilkakrotnie miałam już stan, kiedy skóra na piętach potrafiła delikatnie mi pękać, ale szybko ten stan udawało mi się regenerować przy mocniejszym nawilżaniu zwłaszcza na noc ubierając bawełniane skarpetki.

Zapraszam Was kochani na wpis z produktem jak przygotowuję swoje stopy już na lato! :)


Przeznaczenie i właściwości:
Krem jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji szorstkiej, popękanej i bardzo suchej skóry stóp. Dzięki unikalnej formule wzbogaconej betainą i ekstraktem z drożdży doskonale nawilża i wygładza naskórek nadając mu jedwabistą gładkość. Działa kojąco i odświeżająco. Nawet najbardziej zniszczone stopy są wolne od pęknięć, a skóra staje się gładka, zregenerowana i długo pozostaje miękka.


Sposób użycia:
Nałożyć niewielką ilość kremu na czystą i suchą skórę pięt i wmasować. Stosować codziennie wieczorem. Można go stosować na szorstką skórę łokci, dłoni i kolan.

Skład:
Aqua, Glycerin, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Betaine Monohydrate, Mentha Piperita Extract, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Butylene Glycol, Polysorbate 80, Sorbitan Oleate, Pentylene Glycol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Geraniol, Citral


Lubię poznawać nowe kosmetyki, zwłaszcza te, które jeszcze nie miałam, ponieważ zawsze podchodzę do tego tak, że może to właśnie ten konkretny produkt sprawi, że zostanie moim ulubieńcem?

Jak zatem krem do stóp Pedipur Hell od Prolab sprawdził się u mnie? Ogólnie to dobry krem, który mogę polecić każdemu. I chociaż nie mam obecnie jakoś bardzo zniszczonej skóry na stopach, to stan szczególnie pięt chciałabym mieć w lepszej kondycji. Przez zimę stopy chowałam w ciepłych butach teraz nadchodzi czas kiedy częściej będę chodzić w klapkach z odkrytymi palcami, więc obowiązkowo wieczorna pielęgnacja stóp jest wskazana. Krem podoba mi się za jego ładny świeży zapach. Jest przyjemny i podejrzewam, że jego aromat spodoba się większości. Konsystencja biała kremowa nawet szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki. Moje przesuszone pięty miejscami dosłownie wpijały ten krem i od razu mogłam ubierać skarpetki. Podoba mi się to, bo kosmetyki, które szybko się wchłaniają mogę używać nawet wtedy kiedy mam rano ograniczony czas na pielęgnację.


Przy systematycznym używaniu tego typu odpowiednich kremów do stóp, wiem to po sobie, że już w krótkim czasie można poprawić ogólną kondycję suchej skóry. Do tego pamiętam też o odpowiednich kąpielach (moczeniu stóp np. w soli), używaniu peelingów, czy pumeksu. Stawiam przede wszystkim na pielęgnację domową, a ta nigdy mnie nie zawodzi. 

A Wy kochani jak dbacie o swoje stopy i czym je nawilżacie?



pozdrawiam,
Donna 

3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam tego kremu do stóp, ale na pewno by mi się przydał : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawilżam stopy codziennie przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już całe wieki nie miałam żadnego kremu do stóp z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...