16 kwi 2021

Wiosenny makijaż - przegląd mojej kolorówki.

Witam,



Robiąc ostatnio porządki w mojej kolorówce doszłam do wniosku, że sporo produktów muszę usunąć i się ich pozbyć. Zrobiłam też sobie więcej miejsca w szufladzie i o wiele lepiej się z tym teraz czuję. Przygotowałam już sobie nawet zdjęcie z denkiem produktów kolorowych, więc niedługo i taki wpis się tu pojawi. Kolorówka choć długo jest zużywana, to i ona ma swój termin przydatności i jak np. na podkładzie jest zużycie do 6 miesięcy od otwarcia, to tego należy się trzymać. Ja u siebie mam więcej takich podkładów, które lubię i mocno jestem do nich przywiązana, co dłużej mam otwarte i trzymam takie buteleczki tylko nie potrzebnie. To samo tyczy się z paletkami cieni, pomadkami, pudrami, różami itp. Warto co jakiś czas sprawdzać daty i terminy do zużycia.


Teraz kiedy ogarnęłam porządki w kolorówce, mój wiosenny makijaż będzie nieco minimalistyczny. Zrobiłam sobie też taki przegląd moich wybranych kosmetyków kolorowych z każdej kategorii jeśli chodzi o podkład, pomadki itp. co w najbliższym czasie chciałabym poużywać i trzymać się przede wszystkim terminu ich od otwarcia. Oczywiście kolorówki mam znacznie więcej i leży ona nowa nieotwierana, dopóki czegoś nie skończę/zużyję lub kiedy mam potrzebę otworzenia czegoś nowego np. na jakąś uroczystość itp.


Dziś kochani zapraszam Was tylko na taki ogólny przegląd, a swatches produktów postaram się umieszczać już w dłuższych recenzjach, kiedy będę coś szczegółowo opisywała.


Ważnym elementem jest u mnie podkład, korektor pod oczy i gąbeczka do aplikacji. Spośród moich zapasów przyszedł czas na gąbeczkę od Essence Make up and Baking, podkład w płynie z pipetą Eveline Liquid Control i korektor w płynie Makeup Revolution Conceal & Define. Odcienie te są naturalne i w jasnych tonacjach. Dopóki nie mam opalonej skóry delikatne zakrycie mi w zupełności wystarczy. Gąbeczki do nakładania podkładów też co jakiś czas zmieniam, ta z Essence pomimo, że jest z tych tańszych to świetnie się z nią pracuje.


Jeśli chodzi o moje paletki na wiosnę wybrałam radosne kolory. Rimmel Magnif’ Eyes nr 007 Crimson Edition to odcienie jak widać od różu, beżu, po nawet coś z brązu, który na zdjęciu bardzo się rozjaśnił. Zdjęcie zrobiłam w słońcu, więc może dlatego wyszedł mi taki efekt. Tutaj można bawić się makijażem, dobierać różne kolory. Przy delikatnym używaniu cieni, powieki wcale przy takich kolorach nie wyglądają źle. Twarz zaczyna być promienna i nie wygląda na zmęczoną. Przy zmianie cieni, interesują mnie też płynne cienie do powiek, których to w moim makijażowym świecie jest mało.


O ustach także nie mogę zapominać, choć pomimo noszenia maseczek nie chce rezygnować z malowania ust. Pomadki, kolorowe błyszczyki tak bardzo lubię, że nie wyobrażam sobie pominąć tego kroku w makijażu. Wybrałam trwałą szminkę z balsamem od Max Factor Lipfinity Lip Colour i na zmianę aksamitną szminkę Bourjois Rouge Fabuleux nr. 11 Cindered-lla. Piękne usta to atut atrakcyjności i kobiecości.


Pozbycie się starszych i przeterminowanych kolorowych kosmetyków, dobrze zrobiło mi nie tylko w szufladzie ale i odnowiło mój makijaż na wiosnę. Czasem niewielkie zmiany i minimalizm sprawdza się idealnie i wychodzi to na dobre. Polecam Wam co kilka miesięcy robić takie przeglądy :)


Jestem ciekawa, czy Wy też robicie takie porządki w swojej kolorówce, czy zdarza Wam się używać coś po terminie, jeśli produkt nie osiągnął jeszcze denka, a bardzo go lubicie?


A co w Twoim wiosennym makijażu można spotkać?



pozdrawiam,
Donna 

12 komentarzy:

  1. Chyba też muszę zrobić przegląd moich kolorowych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam ten podkład z Eveline, a porządki w kolorówce jeszcze przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Od czasu do czasu robię przegląd kosmetyków. Sporo kolorówek kupiłam pod wpływem chwili i teraz się kurzą. Część wyrzucam. Teraz nie kupuję już kosmetyków pochopnie, w zasadzie nauczyłam się ograniczać moje kolorówkowe zakupy :) Mój wiosenny makijaż? Kolorowe oczy! Gdy mam trochę czasu zawsze robię z moich powiek prawdziwe palety kolorów :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz na jakiś czas robię porządki w kolorówce. Jeśli coś jest jeszcze użyteczne to daję siostrze. Jest nastolatką, więc lubi eksperymentować z makijażem i się uczyć, a szkoda jej swojej kasy na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pomadka Max Factor jest świetna, wiele osób bardzo ją ceni za trwałość. Ja nie noszę zbytnio koloru na ustach. Ten podkład Eveline mam gdzieś w zapasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na bieżąco wylatuje to co mi się jednak nie sprawdza albo nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się zabieram za porządki w kosmetykach długi czas i chyba pora najwyższa to zrobić😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja regularnie przeglądam nie tylko kolorówkę, ale i pielęgnację i przyznaję, że z kolorówki uwielbiam wszelkie pomadki i nawet jak jakaś jest po terminie to daję jej jeszcze "chwilę".

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie skończyłam ten tusz, paletę też kiedyś miałam i dobrze ją wspominam, to idealne kosmetyki do makijażu w każdym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadki LipFinity bardzo lubię. Nawet przed chwilą o nich pisałam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...