26 sie 2017

Fotkowy mix # 18.

Witam,


Ostatni fotkowy mix był pod koniec czerwca, więc wypada coś nieco pomixować :D Kto nie obserwuje mnie jeszcze na I N S T A - zapraszam, chętnie i ja poznam Wasze profile i zaobserwuje, dajcie tylko znać. Przez ostatnie tygodnie i dni - działo się wiele i nie działo, różnie to bywało - he nawet się zrymowało ;) Nie przedłużam paplaniny tylko zapraszam do oglądania fotek!

Takie okazy kwiatów to u mojej mamuni :) 
Sobotnia kawa i ogarnianie wiadomości.
Wyszłam tam tak wysoko i piękne kwiatuszki u Pani Teresy.


Sierpniowe zachody słońca, można się zakochać.


Kawka, herbatka, winko soczki czyli przepyszne smaki.


Idealne chwile - uwielbiam takie momenty, tak nie wiele potrzeba do zrelaksowania się przy pachnącej kąpieli czy maseczce i poczytaniu gazety.


Oraz te mniej idealne warunki na obozie, błoto oraz tak wyglądają drogi w Polsce po deszczu - co to ma być basen na środku drogi? he ;/


Dużo słońca i ciepło, opalanie, testowanie. 


I do dziś nie mogę w to uwierzyć, że mój kocurek Tadzik zginął :( wiadomość o tym była na 99% nie poddawałam się i szukałam, pytałam. Znalazłam ślad... jednak okazało się, że to nie Tadzik (poniżej to zdjęcie Nestora, kota który przebywa aktualnie w fundacji i jest do adopcji) - ale pierwsza moja myśl jak zobaczyłam zdjęcie, że to 'sponiewierany' mój Tadzik po dwóch miesiącach nie dający znaku życia.. serce mi pęka, biedne kociaki.



💕💕💕


pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro z powodu kociaka :( Wiem jak smutno jest po stracie zwierzaka, a wiadomo, że kotki kocha się najbardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby Tadzik się odnalazł. Świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  3. UWielbiam tę białą herbatę, właśnie ją piję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne storczyki, fajne zdjęcia, uwielbiam kawę

    OdpowiedzUsuń
  5. słoneczne, piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachnąca kąpiel w wannie, aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...