10 sie 2017

Fa Magic Oil żel pod prysznic Pink Jasmine.

Witam,



Owym żelkiem pod prysznic z Fa magic Oil Pink Jasmine nie nacieszyłam się zbyt długo, bo starczył jedynie na dwa tygodnie codziennego używania. Na wyjeździe spisywał się całkiem dobrze, jedynie minus pryszniców był taki, że jakość wody nie powalała i tutaj daję duży minus (za wodę) Swoją drogą bałam się, żeby nie dostać jakiegoś uczulenia od wody, ale nic takiego nie miało miejsca, więc sażel do wieczornego mycia spisywał się dobrze. 


Opis:
Żel pod prysznic Fa Magic Oil Pink Jasmine z olejkiem o zapachu jaśminy. Formuła z mikroperełkami olejku pielęgnuje i chroni skórę przed wysuszeniem, nie pozostawiając tłustych śladów. pH naturalne dla skóry. 
Cena: 8zł / 250ml


Opinia: 
Nie pamiętam, ale bardzo dawno nie miałam nic z Fa do pielęgnacji, a już na pewno żelu pod prysznic. To zawsze jakaś odmiana wśród żeli jakie posiadam, a staram się je używać za koleją, więc coś i z Fa się znalazło :) W tym żelu podoba mi się jego ładne ala błyszcząco-migoczące opakowanie. To naprawdę przyciąga wzrok. Fajnie, że opakowanie jest też przezroczyste, bo widziałam stan jego zużywania. Zapach przyjemny, lekki typowo kwiatowy (jaśminowy? sama nie wiem, bo nie kojarzę zapachu jaśminu w żelach, więc trudno mi to ocenić, czy tak właśnie pachnie jaśmin) Na lato uważam, że ten zapach nadaje się w sam raz, bo jest przyjemny, ładny i wcale nie duszący. Utrzymywał się tak do kilku chwil na skórze, pozostawiając taką subtelną mgiełkę. Sam żel szybko odświeża i orzeźwia ciało. Konsystencja to typowa jak dla żelu pod prysznic i pieniąca się bez zarzutów. Nie zauważyłam, aby skóra była wysuszona czy szorstka w dotyku po umyciu się. 


Żel spełniał swoje zadania - mył, odświeżał, więc być może za jakiś czas wypróbuję inną wersję zapachową z Fa ;) Co możecie ładnego i pachnącego polecić?



Czy przy wyborze żeli kierujecie się ładnym opakowaniem?



pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Dawno nie korzystałam z Fa:) Mój wujek uwielbia piosenkę "...mydełko Fa"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne opakowania zawsze przyciągają moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Fa mam teraz wersję z wodą kokosową :) nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie miałam żelu Fa. Ostatnią stosowaną wersją był jogurt migdałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam właśnie ten żel z shinyboxa, całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...