1 lut 2017

Projekt denko cz. 44.

Witam,



Czy mi tylko te dni tak uciekają czy Wam też? Już luty i już kolejne denko i nowe porządki w pustych opakowaniach. Tym razem dużo żeli pod prysznic, bo aż cztery i nawet nie wiem sama ile mam zaczętych innych, ale powoli się zużywa. Zapraszam na 44 projekt denko. 



1. Lavea krem - żel pod prysznic czekoladowy z olejkiem z oliwek - tak się zachwyciłam czekoladą pod prysznicem, że już mi szkoda, że się owy krem-żel tak szybko skończył. Zapach mmrrr :D Recenzja

2. Żel pod prysznic CD Körperpflege - cytryna - zapomniany żel, był już zużyty dawno temu, ale na dnie coś tam jeszcze było na jeden raz, więc przy porządkach kosmetycznych został przypomniany i zdenkowany definitywnie. Świeży, cytrynowy zapach, ciekawa opcja na lato. Recenzja

3. Krystaliczne mydło pod prysznic i do kąpieli Ziaja cupuacu - żelek otulający na miesiące zimowe właśnie tego typu żele najbardziej lubię używać. Duża butla, więc żel bardzo wydajny, zapach na plus i wszystko inne też na plus. Recenzja

4. Balea żel pod prysznic - jakaś kwiatowo-owocowa wersja świeża, lekka i przyjemna. 

5. Spa Azja Ujędrniające mleczko do ciała IMBIR & KARDAMON - mój ulubieniec, powoli to mleczko zużywałam, bo chciałam go mieć jak najdłużej :D ze względu na jego niesamowity zapach, muszę dorwać kolejne opakowanie. Recenzja

6. Specjalistyczny szampon przeciwłupieżowy do skóry wrażliwej H-purin Dry Łupież suchy Pharmaceris - te szampony bardzo dobrze pielęgnują zarówno moją skórę głowy jak i włosy, kupię ponownie. Recenzja

7. Bezalkoholowy oczyszczający tonik micelarny Laser Precision Eveline - tonik micelarny taki do podstawowej pielęgnacji do oczyszczania buzi sprawdzał się dobrze. Recenzja

8. Vis Plantis, Helix Vital Care, Kremowy peeling nawilżający do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka - produkty ze śluzu ślimaka omijam, ale poznałam owy peeling, jak dla mnie drobinki za słabe, taki średniaczek, szkody nie robi, ale wole ostre wersje. Recenzja

9. Ujędrniający krem do biustu Palmer's - balsam polubiłam i za zapach i za działanie. Recenzja

10. Olej rycynowy surowiec kosmetyczny - olejku używałam systematycznie i do włosów i czasami na paznokcie. Kupię ponownie. Recenzja

11. Krem Fitomed do cery suchej i naczynkowej - zdenkowała mama, o minusach nie mówiła, ale o wielkich plusach też nie, taki zwyklaczek na co dzień.

12. LULA chusteczki odświeżające SENSITIVE - chusteczki idealne do torebki, odświeżają dłonie i są przyjemne w dotyku. Recenzja

13. Maseczki, próbki itp.

14. Mydło biszofitowe z minerałami i olejem z oliwek Vis Plantis - ciekawe mydełko i takie inne niż drogeryjne, nie wysusza skóry, małe ale wydajne, ma fajny niebieski kolorek. Recenzja

15. System regeneracji ULTRAPLEX Joanna - ciekawy zestaw do wygładzenia włosów, ale nie kupię ponownie. Po jakimś czasie włosy znów się puszą. Recenzja



No i takie to moje denko.
Idę pooglądać Wasze 😊




pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. Szczególnie zainteresował mnie ten balsam do biustu, ponieważ kręcę się wokół niego już od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, też staram się zużywać swoje próbki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tego! Ja już nie bawię się w denko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci poszło w tym miesiącu ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycję 3 miałam i muszę ponownie do niej wrócić, ten zapach jest boski. Numer 5 też miałam i lubię wszystko z serii SPA od Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię żele pod prysznic Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel Balea ma świetny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten ŻEL z BALEA - pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci poszło. Moje denko jest znacznie skromniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...