3 paź 2016

Specjalistyczny szampon przeciwłupieżowy do skóry wrażliwej H-purin Dry Łupież suchy Pharmaceris.

Witam,



Szampony z Pharmaceris ogólnie bardzo dobrze u mnie się sprawdzają i lubię je. Potrzebuje takich specjalistycznych dermokosmetyków do włosów, a w zasadzie to moja wrażliwa i łuszcząca się skóra głowy potrzebuje. Specjalistyczny szampon przeciwłupieżowy do skóry wrażliwej H-purin Dry Łupież suchy Pharmaceris - to aktualny mój szampon w pielęgnacji. 


Wskazania:
"Specjalistyczny szampon do mycia i pielęgnacji wrażliwej skóry głowy z objawami łupieżu suchego, swędzenia skóry, podrażnienia i łuszczenia się skóry. Do stosowania w formie kuracji lub w profilaktyce przeciwłupieżowej"

Działanie:
"Specjalistyczna formuła zawierająca Piroctone Olamine efektywnie zwalcza objawy łupieżu u osób z wrażliwą skórą głowy. Działa przeciwbakteryjnie i przeciwzapalnie, oczyszcza skórę głowy eliminując łupież i swędzenie (wg 80% badanych*). Zawartość D-panthenolu działa łagodząco na podrażnioną i zaczerwienioną skórę (wg 75% badanych*), intensywnie wspierając kurację przeciwłupieżową. Skóra głowy odzyskuje naturalną równowagę a włosy pozostają miękkie i łatwe do rozczesania"
Więcej informacji o szamponie tu.



Moja opinia:
Zanim go zaczęłam na dobre używać w ruch poszedł aparat i zdjęcia, gdyż opakowanie jest przezroczyste (by było widać napisy itp) a konsystencja szamponu jak widać jest lekko niebieskawa. Konsystencja jest w porządku - jak standardowy szampon. Uważam, że szampon jest bardzo wydajny, bo niewiele go używam jednorazowo. Nakładam ją dwukrotnie, bo wtedy mam pewność, że mam dobrze umyte i oczyszczone włosy. Dodatkowo ten szampon przytrzymuje na głowie ok. 1-2 minuty by dać mu też zadziałać przede wszystkim na skórę głowy. 


Łuszcząca skóra głowy (tylko za uszami)  jest u mnie specyficzna i zależy od wielu czynników (klimatu, pogody, stresu, używanych kosmetyków itp) Już długo nie byłam u dermatologa, bo i tak nigdy mi to nie pomagało. Maści, płyny na recepty dawały efekt na krótki czas, potem znów jeszcze silniej się to nasilało i tak w kółko macieja... Teraz stawiam na dobre dermokosmetyki i pielęgnacyjne oleje (kokosowy, rycynowy, sesa) i mi to pomaga - nie zawsze ale pomaga. 


Specjalistyczny szampon przeciwłupieżowy do skóry wrażliwej H-purin Dry łupież suchy Pharmaceris to łagodny i dobry szampon dla moich cienkich włosów. Zapachem przypomina inne wersje z owej firmy. Jest świeży, rześki, przyjemny. Delikatny, dobrze się pieni i szybko spłukuje. Nie odczuwam po nim swędzenia. Miejsca zaczerwienione za uszami stają się mniej czerwone, chciałabym aby całkiem znikły, ale wiemy że ta choroba jest trudna do wyleczenia :( i tak naprawdę nie ma na niej jednego leku... Nie mniej jednak są dni kiedy widzę poprawę (to dzięki temu szamponowi) a są dni kiedy sypie się ze mnie na całego, wtedy staram się unikać czarnych ubrań. Co robi szampon z włosami? Włosy na niego dobrze reagują, są miękkie w dotyku, pachnące i dobrze się układają. Stopień przetłuszczania oceniam tak do dwóch dni.  Szampon można używać w formie kuracji lub w profilaktyce przeciwłupieżowej. 


Jakie szampony Wam pomagają na łuszczącą się skórę?



pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Mój mąż kupił ten szampon w nadziei że pomoże w walce z łupieżem. Niestety nie spisał się i zużyłam go ja. Całkiem fajny do codziennej pielęgnacji, trochę kosztuje ale nadrabia wszytko dużą wydajnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby obecnie nie mam łupieżu, ale często odczuwam świąd. Przydałby mi się taki szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie miejsca za uszami oraz przy szyi też są najbardziej wrażliwe i zaczerwienione, chciałabym przetestować ten szampon choć mam już zapas różnych innych. U mnie najlepiej sprawdza się suplhur siarkowy leczniczy ale używam go 2-3 razy w miesiącu aby cały czas doskonale na mnie działał

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...