2 lut 2017

Drobnoski zakupowe - haul.

Witam,



Wiem, że lubicie i ja sama lubię oglądać mini haule zakupowe. Kuszą mnie wyprzedaże, ale częściej można mnie spotkać na dziale remontowo-łazienkowym niż w galerii przy ciuszkach :D Nie mniej jednak ostatni haul nie jest jakość specjalnie interesujący, ale jak już zrobiłam zdjęcia to wrzucę.


Upolowana w Kauflandzie bluzeczka top bezszwowa, zwykła, klasyczna czarna na szerokich ramiączkach, pasująca do żakietów, czy pod sweterek rozpinany. Jest nieco dłuższa, że pasuje też i do legginsów, obcisła i taka jaką lubię. Za 4,99 zł, aż szłam sprawdzić do czytnika, czy aby dobrze widzę cenę? hehe 👀


Nowy zapach z Francji Black Devotion - to nie zakup, a drobny upominek. Nie jest tak trwały i wybierany w ciemno dla mnie, ale liczy się pamięć i gest. Zapach wieczorowy, słodki wpadający w wanilię oraz w słodką śliwkę. Farba do włosów Joanna nr. 243 Czarny Bez - od lat ją stosuję i nie zmieniam na inną, jest sprawdzona i tania. Czas zafarbować odrosty, bo po czterech miesiącach już muszę to zrobić, choć zauważyłam, że bardzo mi odrosty ściemniały. 


Botki zakupione w CCC roz. 35 - kupione po normalnej cenie. Taki fason i styl obcasa, w którym czuję się dobrze i mogę nawet biegać. Bardzo się cieszę z tego zakupu. 


Mali umilacze na wieczór: czyli zwykłe podgrzewacze do kominka, bo palę nowe zapachy wosków i do latarenki oraz Krówka z Wawelu 




pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Też mam tak małą stopę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić podgrzewacze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich klasycznych bluzeczek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama też lubi te farby Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Botki przepiękne. Bardzo w moim stylu ;) Również uwielbiam taki obcas, bo nawet jak jest wysoki to nadal stabilny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też kupuje tą farbę,tylko inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buty <3
    Oj nie znoszę tej farby, ogólnie drogeryjnych farb nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne buty, uwielbiam CCC ale zawsze kupuję skórzane

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne botki i też je bardzo lubię, mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...