12 wrz 2023

Prezenty na Dzień Chłopaka znajdziesz w sklepie online Koszulkowy.pl

Witam,



Dopiero pierwsza połowa września, ale jak to bywa w życiu, czas ucieka nieubłagalnie szybko. Zerkając też do kalendarza i spoglądając na nadchodzące święta zobaczyłam, że to właśnie 30 września kalendarz wskazuje Dzień Chłopaka. Pamiętacie o swoich połówkach, chłopakach i o swoich mężczyznach? Doceniajmy swoich Panów na co dzień, ale też kiedy pojawia się jakieś święto - podarujmy im coś miłego takiego tylko dla siebie. Na pewno się ucieszą i będą zadowoleni :)

Ja właśnie zawsze doceniam coś miłego, drobnego i podarowanego od serca, niż drogie nietrafione upominki, które leżą po szafach, na półkach i się kurzą. Swoich inspiracji na Dzień Chłopaka i drobne prezenty oraz niespodzianki znalazłam w moim ulubionym sklepie online koszulkowy.pl, do którego lubię powracać co jakiś czas, ze względu, że jest tam zawsze duży wybór wspaniałych prezentów, również tych personalizowanych na różne okazje - a cały czas asortyment się poszerza i pojawiają się nowości.


Zapraszam Was kochani na wpis, zobaczcie co fajnego udało mi się wybrać na taki mini upominek dla mojego połówka. Z racji, że na co dzień jest taką ala złotą rączką poniekąd od projektów np. sufitów z regipsów, po wymyślane podświetlane półeczki, skosy, łuki - jednym słowem zna się na rzeczy w tym co robi - to wybrałam dla niego coś z nowości jaka pojawiła się w ofercie sklepu, czyli nowa kategoria "praca" a zawód - koszulka dla budowlańca. 


Koszulka Zaufaj mi, jestem budowlańcem, wiem co robię - to męska czarna koszulka z nadrukiem, która wykonana jest z grubej i miłej w dotyku wysokiej jakości bawełny. Nadruk jest dobrze naszyty, czy też przyklejony - nie wiem jak to nazwać, ale wiecie co mam na myśli. W czasie prania, nie schodzi, nie roluje się, ani nic się z nim nie dzieje. Należy prać w temperaturze 40 stopni i nie prasować. Ja czasami takie koszulki z nadrukiem prasuje na lewej stronie i nic się złego z nimi nie dzieje. Mam nadzieję, że i ten nadruk na długo pozostanie w takim idealnym stanie, choć jestem pewna, że tak będzie, z racji, że sama mam już damską koszulkę z owego sklepu i nadruk pomimo wielu prań jest taki sam.


Do koszulki wybrałam też śmieszny, ale zabawny nadruk i duży kubek na kawę - Budowlaniec - stawka godzinowa. Co jak co, ale przerwa na budowie obowiązkowo musi być. Praca fizyczna wymaga tego, aby mieć nie tylko siłę, ale i sprawny umysł do projektowania i samych pomysłów. Kubek jest ceramiczny także z nadrukiem. Jego wymiary to: średnica 82mm, a wysokość 95mm. Oboje uwielbiamy kubki - mamy ich dużo, najczęściej są to kubki z miast, w których byliśmy - takie kubki pamiątkowe. Nie mniej jednak uważam, że kubki personalizowane są jednak bardziej wzruszające - a jak dotyczy to bezpośrednio osoby, której dany kubek czy nadruk dotyczy to jest to podwójna radość pić z takiego kubeczka. 


Myślę, że zaskoczę takimi prezentami mojego połówka w Dniu Chłopaka. Koszulka, czy kubek to zawsze doskonałe pomysły na drobne prezenty. W sklepie online koszulkowy.pl jest mnóstwo innych pięknych inspiracji. Na prezent fajną sugestią czy intencją będzie też ciepła bluza z nadrukiem na zbliżającą się jesień, może poduszka, nosidło na piwo z grawerem, czy jak moje dwie proste i klasyczne propozycje - koszulka i kubek. Wszystko znajdziecie na stronie sklepu. Wybór jest tam oszałamiający i nie wiadomo na początku na co się zdecydować. Z pomocą i szybką realizacją zamówienia przychodzi miła obsługa sklepu - na nią zawsze możecie liczyć. To świetni fachowcy!

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Koszulkowy.pl 

Prezentując moje zdjęcia tutaj nie chciałam, aby mój połówek wcześniej wiedział, co dostanie. Może uda mi się go namówić i zrobimy sesję? To już może ukażę na instagramie.

A jak Wam podobają się takie gadżety z nadrukiem jako pomysł na prezent? Macie już swoje niespodzianki i upominki na Dzień Chłopaka? Kubek, czy koszulka?


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...