22 sie 2022

VIANEK Łagodzący krem do twarzy BB jasny.

Witam,



Kiedy jest upał nie wykonuję mocnego makijażu. Wtedy staram się wybierać lekkie kosmetyki, a najczęściej sięgam po kremy BB. Bardzo się ucieszyłam, kiedy w pudełeczku od Pure Beauty z edycji Enjoy The Sunshine pojawił się łagodzący krem do twarzy BB Spf 15 w odcieniu jasnym z marki Vianek. Nawet nie wiedziałam, że ta marka w swojej ofercie ma kremy BB. Super!


Lekki, wielofunkcyjny krem do pielęgnacji na dzień, zawierający tylko filtry fizyczne (tlenek cynku i dwutlenek tytanu), chroni skórę wrażliwą i podrażnioną przed szkodliwym działaniem promieni UV. Naturalne pigmenty ujednolicają koloryt, korygują drobne niedoskonałości i rozświetlają cerę. Dzięki zawartości składników nawilżających (m.in. ekstrakt z jeżówki purpurowej) i łagodzących (alantoina), krem może być aplikowany samodzielnie lub stanowić świetną bazę pod inne kosmetyki kolorowe.

Dozę kremu nanieś na skórę twarzy/szyi i delikatnie wklepuj do całkowitego wchłonięcia. Aplikację można ponowić, aby stopniować efekt krycia.

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Vitis Vinifera Seed Oil, Zinc Oxide, Helianthus Annuus Seed Oil, Titanium Dioxide, Glycerin, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, CI 77492, Cetearyl Alcohol, Echinacea Purpurea Root Extract, Stearic Acid, Hydroxystearic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Phytic Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, CI 77491, CI 77499, CI 77007, Citral, Limonene, Citrus Limonum Peel Oil.


Opakowanie kremu to wygodna mała tubka z pompką. Od razu też spodobała mi się lekka konsystencja, która po rozsmarowaniu na skórze stawała się aksamitna i przyjemna w dotyku. Kolorem krem BB jest jasny, ale kiedy aplikowałam go gąbeczką na twarzy po kilku godzinach miałam wrażenie, że ten odcień ciemnieje u mnie na skórze twarzy. W moim przypadku musiałam go też mocno przypudrowywać matującym pudrem, gdyż świecił się u mnie i błyszczałam się w szczególności na czole. To co mi się w nim podobało, to że fajnie wszystko zakrywał nawet niedoskonałości i poprawiał koloryt skóry. Sprawiał, że skóra jest zadbana, zdrowa i świeża. Szkoda, że ten kremik nie matuje, bo dla mojej skóry tłustej do końca nie daje rady jakbym tego chciała, ale fajnie, go było poznać.
Na lato warto nie zapychać skóry ciężkimi podkładami, kremy BB są lekkie, odpowiednio nawilżają, ale również zakrywają niedoskonałości, zaczerwienienia i pokrywają ładnym opalonym odcieniem. Plusem na pewno jest to, że skład tego kremu jest naturalny oraz posiada spf 15. Pierwszy raz miałam krem do twarzy BB z tej marki - ale myślę, że poszukam czegoś do skóry tłustej. 


A Wy jaki macie rodzaj skóry i czy ten krem BB u Was dobrze się sprawdza? Lubicie markę Vianek?



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. U mnie ten krem czeka w kolejce. Lubię markę Vianek i kremy BB, ale czekam na sprawdzenie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawsze u mnie sprawdzaja sie produkty od vianka, tego bb nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...