14 sie 2022

Szampon KOFEINOWY Oright pobudzający wzrost włosów - DRZEWKO W BUTELCE.

Witam,



Poznawania nowości pielęgnacyjnych do włosów to dla mnie sama przyjemność. Szampon kofeinowy Oright pobudzający wzrost włosów to mój ostatni hit! Szampon zawiera w składzie naturalną kofeinę pozyskiwaną z ziaren kawy oraz ekstrakty roślinne z wiązówki błotnej oraz dymnicy pospolitej. Ciekawostką jest to, że szampon ten ma biodegradowalną butelkę, z której wyrasta drzewko! No tego drzewka z butelki jestem ciekawa i na pewno go posadzę, gdzieś w ogrodzie.

Z racji, że w lecie często myję włosy, ten szampon używałam co drugie mycie na zmianę z innym, bo moje włosy zauważyłam, że nie lubią monotonii, tylko jak używam coś na zmianę. Zawsze przy nowym szamponie obawiam się też tego, jak zareaguje mój wrażliwy i łuszczący skalp, bo często ze względu na składy drogeryjnych szamponów większość jest na nie i wybieram tylko dermokosmetyczne produkty lub właśnie te naturalne.

 Jak spisuje się zatem mój kofeinowy szampon Oright? - zapraszam Was kochani na krótką opinię.


Szampon zawiera w składzie naturalną kofeinę pozyskiwaną z ziaren kawy oraz ekstrakty roślinne z wiązówki błotnej oraz z dymnicy pospolitej. Szampon rewitalizuje łodygi włosów, aktywnie odżywia cebulki i pobudza krążenie w skórze głowy, dzięki czemu substancje zawarte w produkcie są lepiej wchłaniane. Szampon kompleksowo odbudowuje i wzmacnia włosy, a jego regularne stosowanie sprawia, że włosy stają się mocne, odżywione i zdrowsze.

Do produkcji tej butelki została użyta kawa z recyklingu, dzięki temu otrzymujemy butelkę szamponu koloru naturalnej kawy, bez dodawania barwników.

Do butelki dodane jest nasionko roślinki, które można posadzić i obserwować jak rośnie.

Składniki : 
*Aqua, *Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, *** Coffea Arabica (Coffee) Husk Extract (Caffeine), **Cocamidopropyl Betaine, *Sodium Cocoamphoacetate, *Lauryl Glucoside, *Sodium Cocoyl Glutamate, *Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, *Sodium Lauroyl Sarcosinate, ** Sodium Lauroamphocetate, PCA Glyceryl Oleate, Phenoxyethanol, **Coco-Glucoside, **Glyceryl Oleata, Panthenol, *Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Fragrance, , Polyquaternium- 67, *Spiraea Ulmaria Extract, *Fumaria Officinails Extract, Climbazole, Citric Acid, Salicylic Acid.

*Naturalne Składniki **Naturalne Składniki zweryfikowane przez Unijne Organy Certyfikacji Ekologicznej ***Certyfikowane składniki organiczne.


Ogólnie oceniając szampon to - polubiłam go! Nie podrażnia on mojego wrażliwego skalpu. Ma delikatną przezroczystą konsystencję, wytwarza odpowiednią pianę, która myje, oczyszcza i pielęgnuje pasma włosów. Jego zapach nie jest kawowy, co na początku zanim zaczęłam go stosować myślałam, że właśnie taki będzie. Jest on raczej świeży.

Włosy po umyciu i wysuszeniu są świeże, wzmocnione i zdrowsze. Szampon w czasie masażu pobudza też krążenie w skórze głowy, przez co włosy szybciej rosną. Masaż powinien być delikatny i najlepiej kilkuminutowy. Zalecam zawsze używać też odpowiednią odżywkę lub maskę, bo sam szampon może powodować plątanie włosów. Nie mam zastrzeżeń co do tego szamponu, spełnia on swoje podstawowe funkcje, więc jestem z niego zadowolona.



A Wy kochani lubicie kofeinowe szampony?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

  1. Pierwszy raz go widzę, ale przyznaję, że mnie zaciekawił i jestem bardzo ciekawa, jak sprawdziłby się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...