23 sie 2022

Szukasz ekstraktu z oliwek? Poznaj odświeżający żel pod prysznic Naturia oliwka od Joanny.

Witam,



Są takie żele pod prysznic do których lubię powracać lub sięgać po nowe zapachy. W ofercie marki Joanna jest dużo różnych letnich zapachów, więc to właśnie te żele są u mnie w czasie letnich wakacyjnych dni. Ostatnio postawiłam na oliwkę - żel pod prysznic Naturia Jaonna. Z racji, że w czasie upałów często biorę prysznice to tym samym zużywam mnóstwo żeli, bo idą one jak woda. Jak spisała się ta oto oliwka? Zapraszam na moje krótkie wrażenia. Dodam, że nie jest to oliwka w postaci "natłuszczającej oliwki" - a zapach oliwkowy owego żelu. 


Naturia body to linia kosmetyków do pielęgnacji ciała. Kosmetyki te pozwalają odkryć piękno naszego ciała przy pomocy ekstraktów naturalnych, znanych ze swoich dobroczynnych właściwości.

Żel pod prysznic Naturia o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakt z oliwek, który działa nawilżająco i uelastyczniająco.


Skład produktu:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycereth-2 Cocoate, Polyquaternium-7, Olea Europaea Fruit Extract, Glycerin, Citric Acid, Disodium EDTA, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl: 42090, Cl: 16255, Cl: 19140.


Żel pod prysznic oliwka to wersja jak pamiętam już jakiś czas temu miałam. Mam pamięć do zapachów, więc tak pamiętam, że oliwka już u mnie kiedyś gościła. To przyjemna wersja zapachowa, więc niewykluczone, że powrócę jeszcze kiedyś do tej wersji. Opakowanie żelu było inne, ale działanie jest takie samo. Od żelu pod prysznic oczekuję przede wszystkim umycia, oczyszczenia skóry z zanieczyszczeń, potu itp. Ten żel to mi zapewniał, więc nie mam zastrzeżeń. Lubię też zmieniać zapachy tego typu produktów i urozmaicać prysznice, więc wersja o zapachu oliwkowym mi się podobała i była przyjemna. Moja skóra lubi kosmetyki z ekstraktem z oliwek, bo dobrze takie produkty nawilżają i uelastyczniają skórę, dlatego też odświeżający żel pod prysznic Oliwka Joanna Naturia zapewniała mojej skórze wszystko to czego chcę. Bardzo umilała poranne, czy wieczorne rytuały pod prysznicem.

Jest to żel dla Vegan mieszący się w wygodnej butelce o pojemności 300 ml. Buteleczka jest też przezroczysta, więc widzimy ile produktu zostało do końca. Nie są to drogie żele, warto zrobić sobie mały zapas, bo potrafią one uzależniać i jak się skończy buteleczka mieć już drugą pod ręką.


Lubicie produkty marki Joanny pod prysznic? Jaki jest Wasz ulubiony zapach?


pozdrawiam,
Donna 

2 komentarze:

  1. Mega lubię te żele pod prysznic od Joanna. Oliwkowego jeszcze nie miałam, malinę już kilka razy . Ostatnio kupiłam jeszcze truskawkę i limonkę z awokado która pachnie jak mohito 🤤

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwka brzmi całkiem przyjemnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...