12 sie 2020

Moje cztery nowe dresy ze sklepu Femmeluxefinery.

Witam,



Podczas mojej nieobecności w domu, zawitały do mnie nowe przesyłki ze sklepu femmeluxefinery.co.uk. Tak się złożyło, że zamówienia dotarły wtedy, kiedy mnie już nie było w Polsce, ale powoli w ramach wolnych chwil, będę wracać do blogowych wpisów i nadrabiać to o czym chcę pisać. Choć o wakacyjnym wyjeździe marzyłam już od dawna i nie chciałam szybko wracać, tak mając świadomość tego, że w domu czekają na mnie nowe paczuszki - nabierałam dalej pozytywnej energii, która przez cały wakacyjny miesięczny wypoczynek i tak mnie nie opuszczała. Choć mając obecnie cały czas upalne lato, to w moim zamówieniu, które jeszcze robiłam będąc w chłodnej Polsce, pojawiły się 4 nowe zestawy dresowe, które najchętniej myślę będę nosić jesienią. Skoki temperatur bywają też zmienne, więc chłodniejsze wieczory, czy nocne podróże samochodem w trasie sprawiają, że najlepszy w tym czasie sprawdza się oczywiście wygodny dres! Wybrałam coś w jasnych i ciemniejszych kolorach, tak dla urozmaicenia. 

Zapraszam Was kochani na przegląd moich nowych wybranych dresów, w sportowym stylu jak i poniekąd sportowo-eleganckim. A także na inne działy w sklepie:

Szary zestaw Acadia - to zestaw, który już posiadam, ale w kolorze czarnym. Przyszedł czas na odcień szarości, bo tak jakoś polubiłam ten kolor ostatnio i dobrze się w nim czuję. Długość na rękawie sobie podwijam, więc nie ma problemu, że coś jest za długie, bo i tak w tym dresie czuję się komfortowo i dobrze. Ten zestaw uważam, że jest jednocześnie i elegancki i sportowy, więc taki jak lubię najbardziej. Mi się ten komplecik podoba i lubię w wersji czarnej jak i szarej.


Drugi dres to beżowy zestaw dresowy Loungewear - Maria - myślałam, że mam już wszystkie kolory tego dresiku, ale wypatrzyłam w sklepie, że jest jeszcze odcień beżowy, co na ekranie monitora myślałam, że jest to coś w szarościach. Faktycznie, na żywo jest to taki beż, więc zdjęcie koloru na modelce może zmylić. Warto czytać opisy. Model tego dresu uważam, że jest najwygodniejszy ze wszystkich (chyba to już nieraz pisałam). Uwielbiam go i mega lubię. Nawet na wakacyjny wyjazd zabrałam ze sobą granatowy kolorek, ale ze względu na upalną pogodę nie był mi on potrzebny, nic nie szkodzi na jesień się przyda. 


Teraz przejdę już do ciemnych zestawów z myślą o tym, że mogę ubrać je w czasie jazdy na rowerze, na rolki (myślę o ich zakupie i nauczenia się czegoś nowego), czyli do takich aktywności, że dres szybko nie będzie się brudził w przeciwieństwie do jasnych kolorów. Zestaw khaki z długim rękawem - Jinell, to taka butelkowo-zielona kolorystyka. Ten model zestawu posiadam już w szarym odcieniu, a teraz skusiłam się na taki kolor, którego w mojej szafie jest mało. Tu też mogę sobie podwinąć rękawy ale nie muszę - dres jest luźny, wygodny i oto w nim chodzi. Dobrze się w nim czuję.


Ostatni ala elegancko-sportowy dres to czarny zestaw Loungewear Amor. Też świetnie się w nim czuję. Przy nogawkach jest wszyta gumka, co fajnie wygląda, nie ściska ona, więc jest dobrze. Czarny kolor nie musi być smutny, zestaw ten mogę przecież łączyć z innymi kolorami - raz ubrać czarną górę lub czarny dół, chociaż ja w czerni czuję się jak ryba w wodzie, więc dlatego skusiłam się i na ten zestaw i kolor. Dres podobnie jak dwa powyższe (oprócz dresu Maria), ma podobną tkaninę w dotyku. 



Ja jestem teraz zaopatrzona na jesienne dni w dresy, więc już się cieszę na samą myśl, że nie będzie mi zimno, kiedy pogoda się popsuje lub zrobi się chłodniej. Nawet teraz przy letnich deszczach, czy zimniejszych porankach, też mogę szybko wskoczyć w dresik - chociaż chciałabym, aby było jak najdłużej ciepło. Dresy to najwygodniejsze ubranie nie tylko będąc w domu, ale jest stylizacją na wycieczki, podróże, czy nawet zakupy, a nawet luźne spotkania z przyjaciółmi. 

A czy Wy kochani lubicie chodzić w dresach? Jakie kolory najchętniej wybieracie, czy są to szarości, czy może coś ciemnego?




pozdrawiam,

Donna


10 komentarzy:

  1. lubię ten sklep, dresik khaki też mam i jest jednym z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te dresy, bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chodzę w dresach, mam chyba jedną bluzę dresową i do niej legginsy :) szarości i beże lubię, ciemnych kolorów nie bardzo :) Widać że dreski wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te jasne ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakkolwiek ludzie mają już dośc tego sklepu to ja uwielbiam ich ciuchy :D i te dresy są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te jasne są moim zdaniem najlepsze, bo super rozjaśniają Ci twarz:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam kiedy będą mieć coś nowego w ofercie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...