31 sie 2020

Nowe zamówienie ze sklepu Femmeluxefinery.

Witam,




Przez okres wakacyjny, niestety zaniedbałam blogowanie - tak wiem, muszę się do tego przyznać. To chyba najdłuższa przerwa w całym moim blogowaniu od początku istnienia bloga. Ciepłe dni wykorzystywałam na aktywny wypoczynek, wyjazdy, spotkania z przyjaciółmi i choć mam mnóstwo zdjęć do recenzji, tak gdzieś nie mogłam się skupić, by usiąść i spokojnie pisać wieczorami. Nie będę więc przedłużać - zapraszam Was kochani na moje kolejne zamówienie ze sklepu femmeluxefinery.co.uk. , które zawitało do mnie już jakiś czas temu. Tym razem postawiłam na jasne i mega wygodne ubrania, właśnie z myślą o wakacyjnych dniach i letnich stylizacjach.


Pierwszym moim wyborem został Kremowy Dwuczęściowy Zestaw Piżamy - Aloranna. Co prawda na zdjęciach wygląda na biały, a w opisie było napisane, że kolor będzie kremowy - tak teraz już sama nie wiem pod jaką kategorię kolorystyczną go zaliczyć. Jak przykładam go do białej bluzki, to zestaw ten faktycznie jest taki wpadający pod krem, coś jakby ekri, jednak tak na pierwszy rzut oka wygląda, że jest to kolor biały. Mam też identyczny już zestaw w kolorze czarnym, więc fajne, bo teraz mogę np. wymieniać się kolorami i raz założyć jasną górę i czarne spodnie lub odwrotnie. Minus tego zestawu jest taki, że spodnie bardzo prześwitują, więc polecam ubierać jakieś fikuśne majteczki, lub nawet założyć dłuższą górę. Zestaw jest wygodny i można go wykorzystać nawet na elegancko, pomimo prostej bluzki. 


Fioletowy T-shirt bez rękawów Seema bardzo mi się spodobał, kiedy pojawił się w nowościach. Zaskoczyło mnie w nim to, że posiadał na ramionach poduszki. Odprułam je, bo tak jakoś one mi nie pasowały.


Koszulka idealnie sprawdziła się na upały. Była przewiewna, pomimo że jej materiał jest taki w dotyku jakby milusi. Fajnie pasuje do białych długich spodni lub też krótkich spodenek.


Moja szafa ugina się od dresowych zestawów z owego sklepu i zazwyczaj mam je góra/dół tego samego koloru - jak to bywa przy dresach. Przy zamówieniu skusiłam się na szare lekkie Joggersy z wysokim stanem - Kimora. To same spodnie, które szybko mogę ubrać do zwykłego t-shirta, wychodząc gdzieś do pobliskiego sklepu, czy po prostu mieć coś wygodnego po domu. Te spodnie idealnie przypasowały mi do białej bluzeczki... którą prezentuję poniżej. 


Biały krótki top z napisem „Basic” - Emmy - Tu spodziewałam się lepszej jakości materiału, bo wizualnie na modelce koszulka wygląda naprawdę fajnie, na żywo bluzeczka jest taka hmm jak to określić 'skromna', nie mniej jednak podoba mi się i dobrze się w niej czuję. Jedyny jej minus jest taki, że po wypraniu ten czarny napis nieco się zmył i zamiast czarnego teraz mam szary. Bluzeczka pasuje mi do powyższych szarych dresów.


Ogólnie podsumowując jestem zadowolona z tego zamówienia. Jasne ubrania i białe kolory dobrze sprawdzają się na lato, dlatego polecam jeszcze je jak najdłużej wykorzystywać, zanim zawita do Nas szara, deszczowa jesień i zamienimy znów wszystko w czarne kolory..

Zapraszam też do działów:

Oprócz tych kategorii w sklepie znajdziemy spodnie, gorsetowe sukienki, Jeans (dżinsy), a dla Pań jest też bielizna koronkowa.



pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Mam również pierwszy zestaw i koszulkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam właśnie od innej blogerki, że te spodnie prześwitują. Jednak i tak nadal są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...