23 paź 2021

Sobotnie porządki z zestawem do usuwania kurzu Swiffer XXL.

Witam,



Sobota to u mnie albo czas na porządki, albo czas na odpoczynek lub wycieczki. Dziś wypadło, że to czas porządków. Mój sam zaprojektowany podświetlany sufit od kilku już lat zachwyca wszystkich, którzy mnie odwiedzają - mi samej się on podoba, wieczorami robi przytulny klimacik. Odpowiednie oświetlenie, latarenki, muzyka i robi się naprawdę romantycznie, a zarazem tak domowo.

(Zdarzyło się, że moja rodzinka potrafiła go dosłownie "skopiować" i też u siebie taki mieć, gdy tylko zobaczyła go u mnie. Trochę to słabe, bo ja na podstawie mnóstwa inspiracji, szukając w necie pomysłów z różnych zdjęć zrobiłam swój własny pomysł - a ktoś przychodzi na bezczelnego i robi sobie od tak to samo blehhh - ale nie o tym dziś chciałam, a fajnie się było wygadać :])


Wracając jednak do mojego sufitu - jego czyszczenie i czyszczenie zakamarków jakie ma w sobie, teraz bez problemu mogę dosięgnąć i wyczyścić wszystko dokładnie, a to dzięki miotełce Swiffer. Wcześniej musiałam stawać na stołku, czyścić zwilżoną szmatką, naciągać się, kombinować...

A #swiffer:
- doskonale przyciąga i zatrzymuje kurz, włosy i alergeny roztoczy, kotów i psów,
- dociera do wszystkich zakamarków, dzięki swoim elastycznym włóknom, oraz dłuższej rączce XXL (wygoda dla niskich osób!)
- miotełka nadaje się do czyszczenia praktycznie wszystkich suchych powierzchni i nie pozostawia osadu.

Jestem zachwycona! 


W dotyku jest leciutki. A jego zaletą jest to, że ma wymienne wkłady do miotełki. To naprawdę super rozwiązanie, bo po każdym czyszczeniu wyrzucamy zużytą 'miotełkę', czyli to co zbiera nam kurz i niczego nie wdychamy, kiedy odkładamy miotełkę na bok. Ciężko było mi samej sobie zrobić zdjęcia jak sprzątam i jak ta miotełka śmiga w praktyce, dlatego najlepiej samemu to sprawdzić u siebie :) Myślę, że każdy będzie zadowolony. Każdy z Nas ma przecież odległe miejsca w pokoju, gdzie nie zawsze dosięgnie, nie wspinając się na coś. Długa rączka naprawdę tu ułatwia i robi robotę za Nas. 


A Wy kochani dziś zmagacie się z porządkami, kurzem i robicie mieszkanko na błysk?

*Wpis powstał przy #współpraca z trnd_polska
#ChwilaZeSwifferem #TakSzybkoJakSwiffer #ad #projekttrnd



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...