29 lis 2013

Rewitalizujące mało do ciała z Pat&Rub.

Witam,


Po lekkich balsamach, które towarzyszyły mi ostatnio, czas sięgnąć w końcu po jakieś dobre i odżywcze masło do pielęgnacji ciała. Masło, które doczekało się swojej kolejki to rewitalizujące mało do ciała z Pat&Rub. Znacie? - Zapraszam na krótką recenzję :)

Seria Rewitalizująca to pielęgnacja mająca na celu zatrzymanie pięknego wyglądu skóry na dłużej. Kosmetyki z tej linii zawierają ekstrakt z żurawiny, która ma działanie anti aging. Pachną przyjemnie i orzeźwiająco: cytryną.


Od producenta:

Rewitalizujące Masło do Ciała ma konsystencję tortowego kremu i z łatwością wchłania się w skórę. Bogactwo i wysokie stężenie naturalnych maseł i olei roślinnych sprawiają, że nawet bardzo sucha skóra jest znakomicie nawilżona i uelastyczniona. Doskonały kosmetyk naturalny do skóry suchej i wymagającej odnowy.

Efekt widoczny już po pierwszym użyciu.

Masło do Ciała tworzy na powierzchni skóry nietłustą warstwę ochronną, zapobiegającą utracie wody. Zawiera naturalny filtr UV. Żurawina opóźnia procesy starzenia (stymuluje produkcję kolagenu, zwalcza wolne rodniki) i wzmacnia skórę. Olejek cytrynowy poprawia wygląd skóry: wygładza ją i oczyszcza, a jego aromat orzeźwia umysł.
Kosmetyk NATURALNY z certyfikatem NATRUE.

Kompozycja:

ekstrakt z żurawiny* – zwalcza wolne rodniki, regeneruje, wzmacnia
olejek cytrynowy* – odświeża umysł, poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza
masło shea* – nawilża i zmiękcza
masło kakaowe* – natłuszcza i uelastycznia skórę, łagodzi podrażnienia
masło oliwkowe* – wygładza i koi
olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
ekstrakt z cytryny* – działa ujędrniająco i przeciwzapalnie
squalane* (z oliwy z oliwek) - nawilża
naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
gliceryna roślinna* – nawilża
inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*

*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym



Moja opinia:

Masło mieści się w plastikowym pudełeczku, które dobrze się otwiera, a przede wszystkim jest bardzo dobrze zabezpieczone, bo zawiera ochraniające sreberko. Również plus za to, że produkt wydostanie się bez problemu do końca. Szata graficzna jak i opis produktu w porządku, nie mam nic do zarzucenia.


Posiada 250 ml pojemności, czyli standardowo jak przy większości masłach. Ważną informacją na opakowaniu jest, aby zużyć masło w przeciągu 6 miesięcy. Jest to produkt w 100% naturalny (jak każdy inny kosmetyk z owej firmy).
Konsystencja na oko wygląda w środku na taką "zbitą i gęstą", ale jak dotkniemy od razu to wrażenie znika, bo pod palcami czujemy mięciutki tortowy krem jak to wspomina producent w opisie. 



Konsystencja jest niesamowicie delikatna, puszysta, przypomina taki gęściejszy balsam, ale jak na masło również może być, bo jest lekka. Bardzo dobrze się rozsmarowuje, nie roluje, wchłania równie dobrze, pod warunkiem, że nie nakładamy od razu tego masła w dużych ilościach. Po pierwszym użyciu masła, odczułam mięciutką skórę i taką naprawdę odżywioną, nawilżoną i miłą w dotyku. Przed nałożeniem masła wykonałam peeling, więc może dlatego odczułam od razu takie wspaniałe odżywienie i zregenerowanie naskórka. Bardzo przyjemne uczucie i świetnie czułam się w swojej skórze. 
Zapach masła może nie jest do końca zimowy jak na tę porę roku, bo jest cytrynowy, orzeźwiający i przypominający cytrynową lemoniadę. Z jednej strony to plus, bo otulamy ciało wspomnieniami słonecznego lata, gdy za oknem zbliża się wielkimi krokami zima. Zdecydowanie wyczuwam bardziej cytrynę niż żurawinę, ale połączenie obu tych owoców daje dobry duet, jednak dla mnie zapach jest ciut za intensywny.



Z masła jestem jak najbardziej zadowolona i pod wrażeniem takiego niesamowitego odżywienia. Stosuje go na noc, a rano jak się budzę moja skóra w dotyku jest idealnie miękka. Dla miłośniczek pachnących cytrusowych i odżywczych mazideł - polecam :)
Produkt dostałam na spotkaniu blogerek w Krakowie, więc tym bardziej się ciesze, że dzięki takim spotkaniom poznałam to rewelacyjne masło :)



pozdrawiam,

Donna 

10 komentarzy:

  1. świetne to masełko,mam z tej firmy mgiełkę o zapachu żurawiny i cytryny,fajnie odświeża i ślicznie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pat and Rub produkują świetne kosmetyki !

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam do czynienia z kosmetykami tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystkie masłą do ciała!!! Miałam jego próbecvzkę i cudowności!!

    OdpowiedzUsuń
  5. od niedawna też mam to masło i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi pięknie pachnieć, ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już mi się podoba to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z checią bym je wyprobowala, ale cena kosmetykow P&R nieco mnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...