28 lis 2013

Yankee Candle Christmas Memories.

Witam,


Po sklepach już wyraźnie da odczuć się klimat nadchodzących świąt, więc i ja postanowiłam zapachem otulić dziś pokój pięknym cynamonowo-pierniczkowym aromatem unoszący się z wosku Yankee Candle Christmas Memories nowość z kolekcji zimowej na 2013r.
Wosk z serii Housewarmer łączący w sobie zapach pierniczków pachnących cynamonem i przyprawami, a także prażonych orzechów laskowych.


  • Linia zapachowa: Okolicznościowe
  • Seria: Housewarmer
  • Pojemność: 22 g
  • Wydajność zapachu: do 8 godzin
  • Typ: Wosk


O zapachu:

"Przyprawy korzenne, słodkie pierniczki i aromat unoszący się znad kufla parującego, winnego grzańca – tak większości z nas kojarzy się zapachowa esencja zimowych świąt. Mocny, bogaty aromat ociepla grudniowe wieczory i kreuje w magiczny sposób świąteczną, rodzinną atmosferę – niepowtarzalną, niosącą za sobą uczucie szczęśliwej celebracji. Na bazie takich słodkich, rozgrzewających nut specjaliści od aromaterapii stworzyli kompozycję Christmas Memories. Wątki idealnie doprawionych łakoci zamknięto w formie dekoracyjnego wosku, który – już w chwilę po podgrzaniu – wypełnia dom atmosferą przyjaźni, przywołując wszystkie, najlepsze, świąteczne wspomnienia".

Moja opinia:
Czerwone woski i takie słodkie zapachy kojarzą mi się tylko ze świętami. Przepięknie wyczuwa się nutę pieczonego domowego piernika, cynamonu, goździków. Zapach jest słodki, trochę intensywny, ale nie jest mdły. Pasuje właśnie teraz na chłodniejsze dni. Mam ochotę ten wosk zjeść, bo tak pachnie piernikiem, że pychotka! :D


Wosk można kupić www.goodies.pl


pozdrawiam,

Donna 

9 komentarzy:

  1. wpisuję na moją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeden z moich ulubionych wosków

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu skusić się na te woski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam tan wosk, idealny na zimę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tego typu zapachy, w domu od razu tworzy się inny klimat :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te woski ;) Tego nie mam, ale też mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ale mnie zaintrygowałaś! Takiego zapachu szukam! Obecne które posiadam są już zbyt "letnie", potrzebuję czegoś na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszędzie YC a ja jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...