21 maj 2013

Spotkanie beauty-blogerek w Nowym Sączu.

Witam,


18 maja 2013 r. wszystkie drogi prowadziły do Nowego Sącza, a to za sprawą, że właśnie w NS odbyło się spotkanie dla 20 beauty-blogerek. Dziewczyny wszystkie były przyjezdne, m.in. zawitał Śląsk, Kraków, Podkarpacie i okolice samego Nowego Sącza. Ja sama miałam ok. 40 km do przejechania, więc jak dla mnie to rzut beretem ;)



Ok. 13:30 zjawiałam się na miejscu, poza mną i organizatorkami oraz Karoli i Blondii, która miała fenomenalne wysokie buty mojego małego rozmiaru :D nie było nikogo. Nie czekałam długo, bo po chwili zaczęły się schodzić dziewczyny :)
Wszystko było dopięte na ostatni guzik, każdy szczegół był dokładnie dopracowany :)




Organizatorki Oliwia Aldonka i beaaatka21  - śliczne, eleganckie kobietki, piękne i uśmiechnięte, francja - elegancja...

fot. podkradzione od organizatorek

...zrobiły Nam takie spotkanie, że długo je będę miała w pamięci. Dziękuję dziewczyny za podjęcie się takiego wyzwania i za dzień, który z Wami spędziłyśmy :) Zrobiłyście Nam istne przyjęcie!!!


Ekskluzywny lokal w samym sercu Nowego Sącza znajdujący się w podziemiach wyglądał imponująco. Nigdy tam wcześniej nie byłam, choć NS jest mi raczej znanym miastem. 
(jeździłam tu do ortodonty haha :D no i mam tu rodzinkę wspaniałą ciocię chrzestną)





Oficjalnie rozpoczynając spotkanie zostałyśmy poczęstowane szampanem. 
Tutaj właśnie był nalewany. 
Obsługa restauracji Bohema również była na wysokim poziomie. 



Sponsorem Naszego obiadu była firma Über.
Dostałyśmy dwa dania oraz deser. 



Żeby tych pyszności było mało, organizatorki miały dla Nas pyszny tort!!!
Nie mogłam się powstrzymać i tort również miał u mnie sesje zdjęciową, ponieważ był położy blisko mnie...

Z bliska wyglądał przepięknie.
Dekoracje robiła sama Oliwia :)



ajjj pychotka ^^


aparaty w ruch :D

Beatce, która wszystkim rozkroiła torcik należą się wielkie brawa :)

...pierwsze krojenie...

i następne, następne...



jest, udało się :D mam swoją porcję :D
 Smakował bosko, świetny pomysł z tymi kolorowymi cukiereczkami 


Po chwili buu nic już nie było :(
Za to wszystkim poziom cukru się podniósł i miałyśmy siłę plotkować :D i śmiać się do woli :D



Głównym punktem spotkania było również zaprezentowanie kilku firm, których przedstawicielki osobiście się wstawiły. Przyjechały do Nas sympatyczne Panie reprezentujące firmy:
- Alcina
- Yasumi
- Avon
- Put&Rub


Mogłyśmy przetestować na miejscu wybrane kosmetyki z oferty Yasumi.

Coś co lubię najbardziej to scruby do ciała. Pachniały niesamowicie. Jeden taki scrub dostałyśmy od firmy w prezencie. Jupi :)




A tutaj tonik i płyn micelarny:
Marine Facial Toner - 200ml  i Kiwi Micellar Liquid 4 in 1 - 200ml
Również fajne, lekkie, odświeżające zapachy :)




Co tam macie dobrego dziewczynki?
Kasia coś wącha, a Izabela czyta skład ;)




Kilka moich ujęć:

Bellitkaa - www.bellitkaa.com
Annabelle missmakeup1993.blogspot.com
Malinka www.malinowyswiat.blogspot.com
Dimipedia dimipedia.blogspot.com
(nie pomyliłam z nazwami?:D)


Spotkane po raz trzeci:
Anuszka13 anuszka13.blogspot.com
Pigeons Beauty pigeonsbeautyblog.blogspot.com

Nie, tego pod stołem nie pokażę :P 



Aparaty w ruch :D


Przedstawicielka firmy Alcina rozdaje nam upominki.



Przedstawicielka Yasumi też każdej z Nas wręczyła upominki. Ta paczuszka była wyjątkowa i niesamowita :))



Upominki dostałyśmy również od firmy Avon, które również osobiście rozdały nam przedstawicielki owej firmy:)



Dodatkowo miałyśmy krótko przedstawione o przedłużaniu włosów:






I mogłyśmy pooglądać kosmetyki z oferty Alcina.
Dzięki Sabi, że zrobiłaś tam zdjęcia :)




Na końcu uraczyła Nas swoją obecnością Pani Renata z Pat&Rub, która przyjechała do Nas specjalnie z Warszawy. 
Coraz bardziej zaczynam lubić kosmetyki z tej firmy :)) Choć są ciut droższe, raz na jakiś czas można zaszaleć i zafundować sobie coś extra do pielęgnacji ciała. 

Razem z Blanką, która ma niesamowite poczucie humoru  ;)
Akurat Panie stały przede mną. 



 Cieszę się, że po raz drugi zobaczyłam znane mi twarze, zamieniłam kilka słów z nowymi blogerkami. Tak mi było dobrze siedzieć za stołem, że tym razem nie goniłam z aparatem po sali i nie pstrykałam dużo zdjęć, więc sobie coś podkradnę z innych blogów. Robiłam tylko to co widziałam w zasięgu :D

Od Kasi :* która jest mistrzynią w robieniu pięknych zdjęć!!! - dziękuję :)
Siedziałam na przeciw więc, nie miałam ucieczki haha i musiałam mieć robione zdjęcia :D




Od Izy :) razem z Beatką, której uśmiech przez całe spotkanie nie schodził z ust ;] Sabinki nie widać, ale Ona tam siedzi. 



Serdecznie dziękuję za upominki od sponsorów. Prezenty są rewelacyjne, kilka firm jest mi nieznanych dlatego tym bardziej się cieszę, że będę miała okazję je przetestować. 

Dziękuję:  
AmilieAlcinaApisAvon
Kosmetyki z aptekiEvelineCetaphilEfektimaRimmelMarizaGrejpfrut wszechmocnyVenusPilomaxPulannaPat&RubYasumiUberArtdecoLagenkoBarwaPierre ReneAmbasada pięknaYasmeen.



Jeszcze raz dziękuję za zorganizowanie spotkania! 

Zostałyśmy nakarmione, napojone winem, szampanem, obdarowane upominkami - czego chcieć więcej :P

Bawiłam się świetnie, naładowałam pozytywną energie, towarzystwo koło mnie i na przeciw mnie było super, a do domu wróciłam co zobaczyłam dopiero w niedzielę z siniakami na jednej łydce od niesienia torebek do samochodu. Łoo ciężko było naprawdę, tym bardziej, że ja jestem filigranowa przecież :D 
Do zobaczenia :***





pozdrawiam,

Donna 

31 komentarzy:

  1. Fantastyczne spotkanie, zdjęcia niesamowite, a tort mmmm wyśmienity:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tort był fantastyczny :) spotkanie udane - jednym słowem zjazdy blogerek są the best!!!

      Usuń
  2. Widać,że cudne spotkanie zazdroszczę niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś zazdrościłam jak byłam początkująca w blogsferze, z czasem się wszystko rozkręciło i to już moje 3 spotkanie z cudownymi dziewczynami :)))

      Usuń
  3. oooo świetne spotkanie i gifty.
    Super dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo świetne spotkanie :) może kiedyś uda nam się również poznać :)

      Usuń
  4. O kurcze, ale mi napstrykałaś fot :D Niebezpiecznie jest siedzieć naprzeciwko Ciebie, bo się można w kadr załapać ;) Ale fajnie- przynajmniej mam sporo zdjęć mojej osoby z tego cudownego spotkania :)
    Miło było Cię zobaczyć ponownie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też u Ciebie na fotkach nieźle się załapałam :)
      mamy przynajmniej świetną pamiątkę :)

      Usuń
  5. Od razu widać, kto siedział naprzeciwko Ciebie, bo jestem na większości zdjęć :D

    Do zobaczenia niebawem, gdzieś, jeszcze nie wiem gdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak wyszło :P jesteś bardzo fotogeniczna ;)
      do zobaczenia!!!

      Usuń
  6. pokaz zawartość:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze. Tyle dobroci!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne spotkanie :) fajne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkanie było świetne, mam nadzieję,że jeszcze kiedyś się zobaczymy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. masz racje , to było istne przyjecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniałe przyjęcie :)
      do tego darmowa siłownia jak to u siebie napisałaś :D

      Usuń
  11. bardzo miło, że nas odwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję za zaproszenie :)
      moja radość jak zobaczyłam się na liście blogerek trwała do samego spotkania i trwa nadal :D

      Usuń
  12. oglądam już chyba z 5 relację z Waszego spotkania! :-) i widzę, że na prawde bawiłyście się świetnie! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takkk super się bawiło :))) ale czas szybko leciał i musiałyśmy wracać każda do siebie

      Usuń
  13. Ale dziewczyna miała pomysł na ten tort:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też pierwszy raz spotkałam się z taką dekoracją :)

      Usuń
  14. dziewczęta darzy się Wam;) koniecznie napisz o kosmetykach Yasumi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że napiszę, sama jestem ciekawa, bo ich nigdy nie używałam :)
      zawartość pudełeczka była mmmm :)

      Usuń
  15. Widać, że się świetnie bawiłyście :)
    oj trzeba mieć cierpliwość żeby zrobić taką dekorację na torcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne spotkanie. Tort wyglądał ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne spotkanie, najważniejsze, że dobrze się bawiłyście, aż można pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spotkanie, po waszych minach widać że bawiłyście się wspaniale :)
    Świetne upominki, gratuluje i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...