6 gru 2012

Współpraca Marc Anthony + gift kosmetyczny od mikołaja

Witam,

Dziś dotarła do mnie paczuszka na, którą czekałam już od dłuższego czasu. 
Świetny prezent mikołajkowy z którego bardzo się ucieszyłam :)

Po raz drugi od Get in Touch Beauty PR & Advertising Agency dostałam coś do przetestowania.






W środku paczuszki znajdowały się 3 produkty + karteczka z kilkoma słowami od Pana Piotra.


Kosmetyki do testów to linia do pielęgnacji włosów - 
Marc Anthony z marokańskim olejkiem arganowym
* szampon
* odżywka
* terapia rewitalizująca (olejek)


A to już kosmetyki, które dostałam od mikołaja ;D
Też do włosów czyli olejek łopianowy z czerwoną papryczką i Jantar :))))



Mogę w każdy dzień dostawać takie prezenty do włosów :)
A jak u Was był Mikołaj? :)



pozdrawiam,

Donna





14 komentarzy:

  1. o kurczę zazdroszczę paczki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczucha ;)
    Mnie Mikołaj minął, no cóż tak bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, też czekam na paczke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same extra prezenty zarówno Mikołajowe jak i współpracowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy! ja również czekam na przesyłkę z kosmetykami Marc Anthony :)
    prezent Mikołajkowy również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdradź mi jak ty to robisz, że tyle kosmetyków dostajesz za darmo.

    Super prezent na mikołaja dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania!:)
    Ja za swoją paczką nadal wyglądam, już zaczynam wątpić w to że ją dostanę:P

    OdpowiedzUsuń
  8. No to faktycznie Ci zrobili prezent na Mikołaja :D.
    Buziaki :*.


    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na ostatnie godziny konkursu
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. oh Marokańskie kosmetyki są cudne!! ich naturalne składniki działają cuda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...