21 lis 2012

Lirene Dermoprogram cera mieszana i tłusta krem matujaco-nawilzajacy - recenzja

Witam,


Przedstawiam dziś krótką recenzję na temat kremu z Lirene do cery mieszanej i tłustej, a mianowicie kilka słów o kremie matująco-nawilżającym, który dostałam od firmy Lirene. 

Pudełeczko i pojemniczek standardowe jak u większości kremów z Lirene. Kolorystyka pudełeczka b. ładna, jasno fioletowa, miła dla oka. 


Konsystencja kremu biała, bardzo lekka i szybko się wchłania.



Plusy:
- świetny zapach! :)
- kremik mega delikatny
- nie zapycha porów
- wchłania się rewelacyjnie, lecz gdy nałożymy za grubą warstwę nie wchłonie się do końca
- nawilżenie Okej, skóra jest miła w dotyku
- bardzo wydajny 

Minusy:
według mnie nie ma :)
polubiliśmy się, mino że na krótko matuje 



Krem matuje owszem, bardzo dobrze, ale tylko policzki. Jeśli chodzi o czoło - błyszczenie pojawiało się u mnie już po 4, 5 h. 



Składniki:


Kilka informacji z pudełeczka (kliknąć na powiększenie)



Dziękuję firmie Lirene, za możliwość poznania i przetestowania kremu. 
Odczucia po używaniu kremu napisałam z własnego punktu widzenia. 






pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. też go dostałam do testów ale na razie jeszcze nie miałam okazji używać bo zużywam inne kremy a ten czeka w kolejce;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle mam straszne problemy ze świeceniem skóry, bez pudru nie ruszam się z domu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba czytamy sobie w myślach, przed chwilą przygotowałam recenzję tego kremu na jutro :P Al e wmoim przypadku nie sprawdził się, wcale nie matował :(

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki Lirene, ale tego kremu jeszcze nie miałam. wydaje mi się, że też bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tego kremu jeszcze nie miałam, a do mojej cery chyba będzie ok :P
    Akurat jestem mieszańcem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem dlaczego, ale zawsze mi się wydawało, że Lirene ma kosmetyki tylko dla starszych kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...