16 cze 2024

Pure Beauty Box - Dermobox Vichy. Nawilżająca i ochronna pielęgnacja na dzień.

Witam,


Nowy miesiąc powitał Nas pierwszym czerwca i był dniem dziecka, a u mnie czerwiec to miesiąc wspaniałych niespodzianek i nowinek kosmetycznych. Nie jest to jedyny box - niespodzianka, jaki u mnie się ostatnio pojawił, więc to dopiero początek, dlatego już teraz zapraszam Was kochani na kolejne publikacje z nowościami. Oczywiście lubię takie niespodziewane boxy - a jak są one szczególne i wyjątkowe, zapewniając kompleksową kobiecą pielęgnację, to już jestem pod wrażeniem ich zawartości i bardzo wdzięczna, że właśnie to ja mam taką przyjemność, że mogę się z owymi i poszczególnymi kosmetykami zawartymi w takich boxach zapoznać. 

Bardzo dziękuję z tego miejsca za piękny Dermobox z dermokosmetykami  Vichy Laboratoires, który powstał przy współpracy z Pure Beauty. Czuję się wyróżniona i wdzięczna, bo na nadchodzące lato skrywa on prawdziwe perełki pielęgnacyjne, które będę miała przyjemność używać. 

Zapraszam zatem na open box i przedstawienie poszczególnych dermokosmetyków. Czy znacie może już któryś z produktów od marki Vichy? Ja miałam okazję poznać już dwie perełki z owego pudełeczka, ale o tym które to były, napiszę już poniżej. Box o błękitnej ala niebieskiej grafice przyjemnej w odbiorze i dla oka skrywał w sobie 5 pełnowymiarowych produktów. Znalazłam tutaj m.in coś do pielęgnacji twarzy i do higieny osobistej. Dodatkowo przy pielęgnacji i w czasie popołudniowych chwil dla siebie, przeglądnę też kobiecy magazyn Glamour i przeczytam ciekawe artykuły - to tak nie wiele potrzeba, aby odpocząć chwile od zabieganego dnia, tym bardziej, że dawno już nie czytałam typowej prasy dla kobiet.


1. OCHRONA PRZED POTEM

Vichy Antyperspirant 48h - kuracja przeciw nadmiernemu poceniu 48 godzinna skuteczność. 
cena sugerowana: 56,99zł. 

- gwarantuje ochronę do 48 godzin.
- zapewnia uczucie komfortu,
- pozostawia skórę świeżą i elastyczną.

Do tej pory jak sobie przypominam, to nie miałam jeszcze żadnego antyperspirantu z marki Vichy, a może miałam i nie pamiętam? hmm... raczej nie miałam, ale kojarzę, że moja siostra miała, więc wydawało mi się, że go gdzieś już widziałam. Teraz cieszę się, że mam swój własny i go poznam na nadchodzące lato. Mam nadzieję, że będzie ono upalne, bo kocham ciepełko, a ten antyperspirant będzie mi towarzyszył i zapewniał ochronę przed poceniem się i zapewniał czystość i świeżość pod pachami. Lubię formę kulki, więc jak fajnie, że tutaj też ona właśnie jest. 


2. OCZYSZCZENIE

Purete Thermale - mleczko oczyszczające 3w1 dla wrażliwej skóry twarzy i oczu
cena sugerowana: 94,99zł

- oczyszcza i nawilża skórę,
- usuwa makijaż twarzy i oczu,
- tonizuje.

Jest to dla mnie nowość, bo jeszcze takiego oczyszczającego mleczka z owej marki nigdy nie miałam. Super, że posiada kilka kroków w jednym produkcie, bo między innymi i oczyszcza skórę, nawilża ją a jeszcze dodatkowo tonizuje - wow. Chyba jako pierwszy z tych dermokosmetyków wypróbuje to właśnie mleczko. 


3. NAWILŻANIE

Mineral 89 - mineral 89 booster wzmacniająco-nawilżający
cena sugerowana: 119,99zł

- nawilża,
- wzmacnia barierę ochronną skóry,
- wyrównuje koloryt skóry.

Miałam już kilka buteleczek tego boosteru i mam nawet jeszcze jedną w zapasie. Znam doskonale ten produkt i u mnie dobrze sprawdza się przy nawilżaniu jako jeden z kroków nawilżających. To produkt, który szybko się wchłania, jest lekki i mega przyjemny. Początkowo miałam wrażenie, że kiedy używałam go samego to był nie wystarczający do nawilżenia, dlatego zawsze używałam do tego jeszcze dodatkowo krem z tej samej serii i skóra była idealnie i dobrze nawilżona. Cieszę się, że mam teraz już kolejne jego opakowanie. 



Mineral 89 - mineral 89 nawilżająco-odbudowujący 100h krem na dzień o bogatej konsystencji
cena sugerowana: 106,99zł

- zapewnia długotrwałe i intensywne nawilżenie przez 100h,
- 8 razy szybsza regeneracja bariery hydrolipidowej,
- unikalne połącznie składników aktywnych,
- łagodzi uczucie ściągnięcia skóry.

Ten krem poznałam w wersji, który nawilżał do 72h, myślę że ten będzie podobny, a może nawet i lepszy. Super, że pojawiała się i taka nowość, która jest przeznaczona do skóry suchej, a nawet odpowiednia dla skóry wrażliwej. 


4. OCHRONA UV

Capital Soleil - UV- AGE  daily spf 50+ bardzo wysoka ochrona UVA + UVB fluid przeciwfotostarzeniu się skóry
cena sugerowana: 125,99zł

Zapobiega powstawaniu zmarszczek i przebarwień. Działa przeciw stresowi oksydacyjnemu spowodowanemu przez promienie UV oraz zanieczyszczenia powietrza. Zawiera technologię filtrów przeciwsłonecznych Netlock.

Składniki aktywne:
- frakcje probiotyczne - wspierają regenerację bariery ochronnej skóry,
- niacynamid - zapobiega powstawaniu przebarwień,
- peptydy - działają przeciwzmarszczowo.

Bardzo lekka, niewidoczna formuła. Nie pozostawia tłustego uczucia na skórze. Hipoalergiczny. Testowany pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną. 
- ultra lekki fluid,
- niewidoczny na skórze, nie pozostawia białych śladów,
- odpowiedni pod makijaż.

Jeśli chodzi o ochronę i typowe produkty z wysokimi Spf'ami to takowych na co dzień nie używam. Chyba, że dany krem ma w sobie dodatkowo spf to ok. Ta buteleczka jest mi już znana, bo wcześniej pojawił się u mnie już ten fluid. 


Podsumowując: Box jest o wyjątkowej pielęgnacji dla każdej kobiety, która ceni skuteczną pielęgnację z nieco wyższej półki. Dobrane poszczególne dermokosmetyki z marki Vichy zapewniają kompleksową pielęgnację twarzy. Począwszy od oczyszczania, po nawilżanie + ochronę, a także ochronę przed poceniem się. Kilka produktów było mi już znanych, ale np. antyperspirant czy mleczko oczyszczające będzie dla mnie przyjemnością i nowością do poznania :) 

Macie już może swoich ulubieńców z tego boxu?

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.

#puretethermale #capitalsoleil #mineral89 #vichy #facecare #skincare #bodycare #suncare #MEvsDEHYDRATION @vichylaboratoires #testowaniesponsorowane


Lubicie kochani niespodzianki boxy?
Czym Was zachwycił ten box?


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Mnie też interesuje antyperspirant, na lato może być niezastąpiony pozdrawiam Ewa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...