18 lip 2023

Alantandermoline krem złuszczający z 30% mocznikiem doskonały do pielęgnacji stóp.

Witam,



Dziś kochani kolejna polecajka na lato, kiedy dużo spacerujecie po piasku na plaży, czy wędrujecie po górach i chcecie mieć stopy w dobrej kondycji. Krem złuszczający Alantandermoline z 30% mocznikiem zmiękcza zrogowaciały naskórek, idealnie nawilża suchą skórę, a także uelastycznia i wygładza. U mnie to krem pielęgnacyjny do stóp i must have na lato.


Zawiera 30% stabilnej pochodnej mocznika. W kremie zastosowano aktywne połączenie mocznika i kwasu glikolowego (AHA), które działa złuszczająco, likwiduje zrogowacenia i nieprzyjemną szorstkość. Poprzez usunięcie zbędnych zrogowaciałych komórek poprawia się struktura i koloryt skóry.

Alantandermoline® krem złuszczający to kosmetyk polecany szczególnie dla skóry szorstkiej i zrogowaciałej. Zmiękcza zrogowaciały naskórek, stymuluje i normalizuje proces złuszczania, reguluje odnowę komórkową skóry.

Składniki/Ingredients:

Aqua, Hydroxyethyl Urea, Cetearyl Alcohol, Triethyl Citrate, Glycerin, Octyldodecanol, Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate, Ammonium Lactate, Phenoxyethanol, Panthenol, Propylene Glycol, Petrolatum, PEG-8, Dimethicone, Allantoin, Ethylparaben, Methylparaben, Alcohol, Glycolic Acid, Lecithin, Sodium Hydroxide.

Krem na moich stopach/piętach przyspieszył regenerację suchego naskórka. Używałam go co wieczór na noc, a czasem zakładam też bawełniane, lekkie skarpetki dla lepszego efektu. Plusem kremu jest to, że NIE zawiera on kompozycji zapachowych, ani barwników. Jest przebadany dermatologicznie i dostępny jest w aptece. Moje stopy stały się zadbane, miękkie w dotyku, a to dlatego, że w kremie zastosowano aktywne połączenie mocznika i kwasu glikolowego AHA, a także jest tutaj alantoina. Systematyczne stosowanie kremu od około miesiąca, było dobrym pomysłem i rozwiązaniem na przesuszony naskórek na moich piętach. Wykonywałam też peelingi, używałam dezodorantu do stóp itp. aby w domowym zaciszu zapewnić stopom dobrą pielęgnację.

Do aplikacji na same stopy nie potrzebowałam dużo kremu, najważniejsze, żeby aplikacja odbywała się systematycznie. Producent zaleca, aby miejsca z problemem nadmiernego rogowacenia smarować 2 - 3 razy dziennie - ja smarowałam tylko na noc, ale efekty równie dobrze szybko się pojawiły.

Tubka kremu złuszczającego posiada 50g pojemności, jest ona dodatkowo zapakowana w kartonik, który jest dobrze opisany. W środku jest także ulotka z wszystkimi ważnymi wytycznymi. Od czasu do czasu warto sięgać po apteczne preparaty i nieco podratować kondycję skóry. 

Wpis przy współpracy z marką Alantandermoline

#alantan #alantandermoline #dermokosmetyki #dermokosmetykidotwarzy #alantoina #pantenol #pielęgnacjaskóry #nawilżanieskóry #barieraskórna #skóraproblematyczna #testujemykosmetyki

Jak dbacie o swoje stopy w lecie? Używacie kremów z 30% mocznikiem? Znacie apteczną markę @alantan_polskie_kosmetyki?


pozdrawiam,
Donna

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kremy z mocznikiem do pielęgnacji stóp. Tego konkretnego nie znam, ale z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, ja kiedyś używałam też z mocznikiem, ale takie drogeryjne kremy, ten apteczny jest świetny :)

      Usuń
  2. Krem z mocznikiem to mój must have na stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę podsunąć cioci, bo ona ostatnio takiego szukała. Ja sama używam po prostu balsamów "do wszystkiego", ale wiem, że nie u każdego się to sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocznik świetnie się spisuje w pielęgnacji stóp. Nie znałam wcześniej tego kremu, muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, właśnie tak jest mocznik rewelacyjnie działa na skórę na stopach :)

      Usuń
  5. W lecie używam nawilżajacych kremów, ale w zimie używam kremy z mocznikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jest taki wybór i można używać na zmianę różnej pielęgnacji :)

      Usuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tym kremem. Dziękuję bardzo za polecajkę.
    Radosna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć o tym, że idealnie jest stosować go kilka razy dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzywam kremów z mocznikiem ale ciągle zapominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie leży koło łóżka i wieczorami nie zapominam ;)

      Usuń
  9. Krem złuszczający zawsze na noc i stópki idealnie zadbane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...