10 paź 2016

System regeneracji ULTRAPLEX Joanna.

Witam,



Co jakiś czas farbuje włosy na czarno, bo mam widoczne jasne odrosty. Przestałam kombinować i eksperymentować z innymi odcieniami, brązy jasne ciemne kawa itp. sprawiały, że kolory były takie nienaturalne. Czarny jest dla mnie bezpieczny, choć jestem naturalną blondynką. Z natury włosy mam cienkie i nie lubię ich obciążać. Jeżeli coś mnie zainteresuje lubię to przetestować. Po wakacjach chciałam włosy zregenerować. Tydzień temu moja sąsiadka fryzjerka nałożyła mi farbę, a wraz z nią użyłam po raz pierwszy System regeneracji ULTRAPLEX Joanna. Jest to nowość! 


Opis:
Ultraplex nr 1 AKTYWATOR po połączeniu z dowolnym produktem koloryzującym bądź rozjaśniającym odbudowuje mostki dwusiarczkowe wewnątrz włosa. Wnikając w ich włókna, intensywnie wzmacnia wiązania strukturalne oraz ogranicza łamanie się włosów. AKRYWATOR można również połączyć z 25 ml wody – wówczas system pełni rolę regeneracji włosów farbowanych i rozjaśnianych.
Ultraplex nr 2 STABILIZATOR naniesiony na włosy utrzymuje i wzmacnia mostki dwusiarczkowe znajdujące się w ich strukturze. Dodatkowo zamyka łuski na powierzchni włosów, zapewniając im długotrwałą wytrzymałość, sprężystość i połysk.
Ultraplex nr 3 REGENERATOR to serum odżywcze, które pozwala na utrzymanie znacznie lepszej kondycji włosów. Chroni je przed uszkodzeniami mechanicznymi. Należy go użyć tuż przed pierwszym myciem, po zabiegu regeneracji włosów.
Problem
Włosy osłabione koloryzacją i rozjaśnianiem.
Recepta
System regeneracji Ultraplex
Efekt
Włosy odbudowane od wewnątrz, silne i sprężyste.


Moja opinia: 
Zestaw składa się z trzech produktów. Należy krok po kroku zastosować zabieg, choć są też inne produkty wchodzący w tą linię. Tutaj jednak dostajemy 3 kroki. Z jednej strony to fajnie, bo można w domu wykonać sobie taki profesjonalny zabieg, a jak ma się kogoś kto nam to wykona (oczywiście można samemu) to jest jeszcze lepiej. Na zabieg byłam nastawiona i na tak i na nie, bo wielkich efektów widocznych nie spodziewałam się, ale zostałam miło zaskoczona. Na zdjęciach i tak nie oddam tego, jak włosy wyglądają miękko i są miłe w dotyku, również takie wygładzone. 


Zestaw składa się z aktywatora, stabilizatora i regeneratora. Aktywator cały połączony został z farbą, a dwa pozostałe choć są małe w pojemnościach to na moich włosach użyłam je kilkakrotnie. Za każdym razem włosy są bardzo wygładzone i nie puszące. 


Używałyście lub znacie ten zestaw?



pozdrawiam,

Donna


5 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...