2 sie 2016

Mini haul zakupowy.

Witam,



Nie jest to haul zakupowy wyprzedażowy, ale takie zwyczajne zakupy zrobione nie w centrum handlowym, tylko w takich pobliskich małych sklepikach + Jysk. Miałam dzień wolny, więc zawsze to coś na poprawę humoru :)


Zwykła, tania pościel z Jyska + polarowy jasny kocyk. Lubię te kocyki i pomimo małych rozmiarów 130 x 160 to są mięciutkie i milusie. Mam je już w różnych kolorach (żółty, granatowy, teraz postawiłam na biały wpadający w ecru) 


Nawet te kropki nie są złe :D


Ala tenisówki na małym koturnie. Na lato wybieram biel, dobrze się w tym kolorze czuje. Są bardzo wygodne, w środku miękkie i kupione w sklepie obuwniczym takim osiedlowym za 25 zł :D



T-shirty z krótkim rękawkiem. Motyw marynarski z tył na plecach ma takie wycięcie z krzyżującym się akcentem. Bluzeczka jest dopasowana i opinająca, różowa natomiast luźniejsza (jak tylko zrobię zdjęcia na sobie to pokażę)


Legginsy na 3/4 jedne z koronką, drugie taki pomarszczone.


Niewiele moich nowości, ale zawsze coś. Wiem, że zaprzestałam tego typu wpisy, ale jeśli chcecie abym pokazywała takie zwyczajne haule to napiszcie w komentarzu. 



pozdrawiam,

Donna 

10 komentarzy:

  1. miałam kiedyś podobne buty i bardzo je lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten polarowy kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne t-shirty :-) podoba mi się takie wykończenie ukośne na plecach :)
    a pościel przyjemna. kocyk uroczy, ale pewnie zaraz się pobrudzi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka z motywem marynarskim wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda ta pościel. Odkąd obok mnie wybudowali centrum handlowe, prawie nic z ubrań nie kupuję w prywatnych sklepikach. Raz, że wygodniej mi w centrum, a dwa, że prawie cala konkurencja splajtowala.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...