31 sty 2016

Masło do ciała Truskawka & Poziomka z Flos Leku.

Witam,


Masło w zimie musi być - przynajmniej w mojej pielęgnacji do ciała. Sięgając pamięcią wstecz masła z Flos Leku nie miałam jeszcze (choć u siostry smarowałam się tylko raz wersją kokosową). U siebie mam wersje Truskawka, poziomka. Pokazywałam już w ogólnym wpisie czego używam aktualnie tu. Jak owe masło się spisuje? Ano dobrze :D Lubicie masła? 


Składniki:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Cyclomethicone, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Octyldodecanol, Hydrogenated Polyisobutene, Lanolin Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Parfum, Propylene Glycol, Fragaria Vesca Fruit Extract, Methylparaben, Decylene Glycol, Propylparaben, CI 14700, CI 14720, CI 42090, Methyl 2-Octynoate.


Moja opinia:
Masło znajduje się w plastikowym pudełeczku z zabezpieczającą pokrywką (wieczkiem). Zapakowane w zafoliowany kartonik, więc może być np. na prezent, bo wiemy, że nikt inny go wcześniej nie otwierał. Zapach owocowo-słodki. Ładny, niechemiczny. Miłośniczki owocowych zapachów myślę, że polubią poziomki i truskawki. Ja tam często zmieniam zapachy mazideł, więc zawsze coś mam innego dla odmiany. Konsystencja różowa, dość gęsta, ale przy nabieraniu jest taka lekka. Rozsmarowuje się dobrze, nie roluj się. Chwilę muszę odczekać zanim się wchłonie. Lubię go używać na noc. Skóra rano jest mega :) nawilżona, odżywiona, miękka i miła w dotyku. Zaraz po posmarowaniu jest lekko natłuszczona ale nie lepka, dlatego nie przesadzam z grubością nakładania. Nie mam zastrzeżeń co do tego produktu. Mi na zimę taka pielęgnacja wystarczy. Ogólnie skórę mam normalną jeśli chodzi o ciało, miejscami nieco trochę wysuszona jak np. łokcie ale przy systematycznym stosowaniu nawilżaczy skóra staje się i tam mniej sucha. Czasami mam takie dni, że nie nakładam mazidła i skóra jest w dobrej kondycji. 


Koszt masła ok. 25 zł za 240 ml. Dla mnie to masło wraz z innymi produktami do pielęgnacji ciała starcza na ok. miesiąc czasu. Jakie Wy stosujecie masła? Co dobrego polecacie?


pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Nieładnie! Kusisz ją - niechemiczny, zapach truskawek i poziomek <3! Masła do ciała już od dłuższego czasu nie stosowałam, ale to wynika ze zbyt dużych zapasów balsamów, czy też mleczek do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam poziomki i truskawki, więc pewnie masełko by mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie owocowe kosmetyki nie dość, że przyjemnie pachną to zarazem bardzo kuszą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...