14 lis 2015

Serengeti sunset Afrykańska kolekcja Q3 YC.

Witam,



Serengeti sunset Afrykańska kolekcja Q3 - byłam bardzo ciekawa tego wosku jak pachnie i co to za zapach. Wybierając go sugerowałam się etykietą o romantycznym zachodzie słońca. Przez papierek już wiedziałam, że ten zapach mi się spodoba i też tak się stało. Znacie owy zapach?



Opis:
"Zapach Serengeti Sunset, czyli zachód słońca w Serengeti z afrykańskiej linii zapachów marki Yankee Candle to uwodzicielskie połączenie aromatów owoców, cytrusów, kwiatów lotosu, ciepłego bursztynu oraz energetycznych powiewnych i wodnistych nut celebrujących piękno Afryki"


Moja opinia:
Serengeti Sunset to bardzo przyjemny i ładnie pachnący wosk, który z łatwością się dzieli i kruszy. Niewielkie porcje odpalałam w kominku i zapach ładnie rozpraszał się po pokoju. Na większych przestrzeniach zapach był nieco słabszy, ale i tak ładnie nadawał wnętrzu subtelnego zapachu eleganckich perfum. Zdecydowanie czułam powabny zapach cytrusów, jakby mandarynki, delikatne wonie kwiatów oraz ciepłego i słodkiego bursztynu, który bardzo uwielbiam. Super połączenie co nadaje całości tego 'coś' co może się spodobać większości z Nas. Zdecydowanie kupię ten wosk ponownie jak tylko spotkam :) Zapach nie jest duszący ani drażliwy. 


Serdecznie zapraszam do kupienia:






pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Muszę się zaopatrzyć w nowe woski na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi jak zapach odpowiedni za równo na zimniejsze jak i cieplejsze dni ^^ Niestety nie mam go w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mandarynki... idealny wosk na teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj muszę go gdzieś dorwać, albo przynajmniej powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam się z jego zapachem, ale szkoda że jest taki słaby :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też to wyczułam, że na większych powierzchniach jest coś słaby, w zamkniętym mały pokoju sprawdzał się dobrze :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...