18 paź 2015

Mydło Błotno-solne White Flower's z Morza Martwego.

Witam,


Mydełko na które warto zwrócić uwagę to mydło błotno-solne White Flower's, bardzo go polubiłam i jest to już moje drugie opakowanie, więc dziś chciałam się z Wami podzielić jakie jest i jak się u mnie sprawdza. 

Do każdego rodzaju cery, również wrażliwej i ze skłonnościami alergicznymi.


Opis:
"Mydło błotno – solne produkowane jest tradycyjną metodą z najwyższej jakości surowców naturalnych. Wyjątkowość tego mydła polega na dodaniu oryginalnej soli i błota z Morza Martwego, których dobroczynne działanie kosmetyczne i terapeutyczne znane jest od starożytności, dzięki wyjątkowo wysokiej zawartość m.in. magnezu, potasu, wapnia, żelaza, manganu, bromków, siarczanów, węglanów i innych"


"Delikatnie myje, głęboko oczyszcza, poprawia kondycję skóry, może być stosowane codziennie. Sól i błoto z Morza Martwego posiadają wybitne właściwości regenerujące, pielęgnujące i odżywiające skórę, oraz wzmacniające jej metabolizm. Są szeroko stosowane w ośrodkach SPA do zabiegów antycellulitowych i wyszczuplających. Mogą być ważnym uzupełnieniem w terapii trądziku, łuszczycy, atopowego zapalenia skóry, egzem czy łojotoku. Subtelna nuta zapachowa naturalnych olejków eterycznych pozostawi po kąpieli uczucie świeżości i odprężenia Mydło jest wysoko wydajne, nie zawiera konserwantów, syntetycznych nawilżaczy, plastyfikatorów" 

Zawartość soli z Morza Martwego w mydle = 1,5 %
Zawartość błota z Morza Martwego w mydle = 5 %


Moja opinia:
Mydełka tak zwane 'czarne' często goszczą u mnie w pielęgnacji. Kogoś mogą odstraszać swoim czarnym wyglądem, ale nie zawsze kolorowe i pachnące mydełka są dobre dla Naszej skóry, bo często wysuszają lub podrażniają. Mydełko błotno-solne ma dużo właściwości leczniczych jak i pielęgnacyjnych. Jest naturalne i posiada cenne składniki jak magnez, potas, wapń, żelazo, bromki, siarczany, węglany i inne mikro i makroelementy. Sprawdziło się zarówno do rąk jak i buzi, ale do rąk trochę wysuszało. Do buzi dla mnie bardzo dobre, ze względu na tłustą skórę jaką mam i dlatego dobrze ją oczyszczało i matowiło i wygładzało. Mydełko dobrze trzyma się w dłoni, jest wydajne, ale mydelniczkę trzeba trzymać w czystości, bo inaczej mydełko szybko mięknie. Zapach mydełka trudny do opisania, mi nie przeszkadza, jest specyficzny. Mydełko radzi sobie z drobnymi niedoskonałościami na twarzy, łagodzi drobne krostki i szybciej goją się zaczerwienienia. Dobrze się pieni, ale do wytworzenia super piany musimy dłużej go pocierać. 



Preferujecie takie mydełka?




pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Witaj Jestem nowa na twoim blogu. Bardzo chętnie bym wypróbowała takie mydełko.Nie wiem tylko czy cena jego nie porazi mnie zbytnio? pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mydełko można kupić za ok. 8, 9 zł :)

      Usuń
  2. lubię mydełka w kostkach, a takiego to jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo rzadko kupuję mydełka w kostkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...