12 paź 2015

Męskie perfumy Nicole 703 - odpowiednik Giorgio Armani/Mania; grupa zmysłowa.

Witam,


Nieraz usłyszałam, że mam dobry gust w wyborze męskich zapachów. Może coś w tym jest bo czasami lepiej mi się podobają zapachy męski niż damskie gdy kupuję. Kolejny zapach jaki wybrałam w ciemno dla mężczyzny to Nicole 703 , odpowiednik: Giorgio Armani/Mania, należący do grupy zmysłowej. Jego nuty zapachowe to szafran, ambra, cedr, mandarynka, wetiweria, piżmo. 


Opinia:
Zapach przypomina bardziej nutę świeżą niż zmysłową i na co dzień spisuje się bardzo dobrze. Cytrusowo - drzewny aromat przyciąga damskie spojrzenia. Jest lekki ale zarazem sexowyny, dla niezależnych, pewnych siebie mężczyzn. Można nim kilkakrotnie psikać w ciągu dnia, bo zapach szybko jakby znika i wtedy czuć jego delikatną woń, ale czuć go na następny dzień na ubraniach. Zapach w ogóle nie męczy, jest dobrze 'tolerowany' przez nos męski jak i damski. Ambra i cedr, mandarynka tworzą niesamowite połączenie. Z jednej strony jakby coś ciepłego, a z drugiej coś świeżego. Do kupienia -> tutaj


Opakowanie to wygodny flakonik z prostą szatą graficzną i z numerkiem 703 na zakrętce. Atomizer wygodny w użyciu, nie zacina się. Wygodna buteleczka o pojemności 30 ml w sam raz może być noszona przy sobie w kieszonce marynarce.


Wybór zapachu Nicole 703 okazał się dobrym wyborem i jestem zadowolona, że trafiłam w gust mój jak i zarówno kogoś, kto go używa. Dziękuję redakcji Trustedcosmetics.pl za akcję testowania. 




pozdrawiam,

Donna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...