27 kwi 2015

Nowe paczuszki :)

Witam,


W ostatnim tygodniu zawitało do mnie kilka miłych paczuszek :) Niektórych się nie spodziewałam, a na niektóre czekałam już od dawna. Nawiązałam kilka nowych współprac z czego się cieszę, że przetestuję coś nowego. 

Niespodzianka od Biodermy :)
Płyn micelarny, który bardzo lubię i dość pojemna i ładna torba.

Kontynuacja współpracy z Bingo Spa. Tym razem wybrałam dużo produktów do kąpieli :) Pierwsze testy już za mną...



Od firmy Pharma Nord miła paczunia ze suplementami diety, która była przepięknie zapakowana :)




Od Pani Anity otrzymałam maseczki i ampułki  Medbeauty


A co u Was nowego w skrzynce pocztowej?



pozdrawiam,

Donna  

12 komentarzy:

  1. Do kąpieli produktów Bingo Spa nie próbowałam,ale chętnie się skuszę na jakieś sole;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Biodermy też mam ten płyn micel. Bardzo lubię ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. u MNIE WPACZCE DO TESTÓW OD BINGO TEŻ SPORO SOLI DO KĄPIELI ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, jaki wybór z BingoSpa:) przyjemnych testów

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sole do stóp z Bingospa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne przesyłki. Gratuluję współprac i życzę miłych testów. Szczególnie produkty do kąpieli Bingo Spa zapowiadają się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...