17 wrz 2016

Pachnące podgrzewacze Bispol - Vanilla Orange, Lady Charlene.

Witam,



Podgrzewacze u mnie schodzą jak woda. Palę ich dużo, a to zwłaszcza przy paleniu wosków w kominku, przy paleniu w latarence, czasem zapalę sobie w czasie kąpieli dla nastroju, a czasami palę wieczorami w Aniołku. Teraz na okres jesienno-zimowy znów muszę zaopatrzyć się w jakiś zapas. Kupuję je w Biedronce w Rossmannie, a niekiedy jak jestem w Ikei to tam zawsze jakiś mały zapasik sobie zrobię. Małe ilości w kartonikach jak te tutaj na zdjęciu po 6 sztuk kupuję jak spodoba mi się zapach, choć wiem, że i tak słabo pachną jak się ich odpala - cóż chwilowy zapach i tak mnie zadowala. 


Jak wspomniałam wcześniej, już mi to obojętne czy podgrzewacze będą zapachowe czy nie, bo i tak są słabo wyczuwalne. Pachną tylko jak się przyłoży do nosa. Przy paleniu nie czuć tak mocno ich aromat jak przy wosku czy dużej świecy. Nie mniej jednak przy zamkniętym pokoju podgrzewacze Bispol delikatnie i ładnie pachną. Nie wiedziałam nawet, że ich oferta jest tak duża i mają tak przeogromny wybór pachnideł świeczkowych: od owocowych, świeżych po słodkie, aromatyczne zapachy. 


6 sztuk nie kosztuje wiele, więc od czasu do czasu wrzucę jakieś zapachy do koszyka. Takie małe kartoniki świeczek sprawdzają się np. w zamkniętych szufladach - pachną tam jak odświeżacze :) 


Jakie wy wybieracie podgrzewacze?
Patrzycie na kolorowe pudełeczko, czy wybieracie po zapachu ;)



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię podgrzewacze i świece tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie woski i podgrzewacze działają zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najczęściej wybieram zwykłe podgrzewcze , rzadziej zapachowe jeśli wyjątkowo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon świeczkowy uważam za rozpoczęty :) Te z Bispolu miałam okazje wąchać w hipermarkecie :)
    Pomożesz : http://bit.ly/2cJpr76 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj, czas wyciągnąć wszelakie świeczki, za oknem pogoda sprzyja takim bajerom, ja najbardziej lubię waniliowe:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze się zaopatrzyć na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...