11 cze 2015

Żele Werbena i Cytryna oraz Pomarańcza i Grejpfrut od LPM.

Witam,


W moich zapasach żelkowych mam spory nadmiar, można powiedzieć, że do wyboru do koloru, praktycznie cała gama zapachowa, kremowa, żelowa. Zapachy słodkie, owocowe, kwiatowe, jednym słowem szał ciał :D Nowości kuszą na półkach sklepowych, ale gdy tylko zawitała do mnie paczka ambasadorska to nie mogłam sobie odmówić, by zabrać się za testy. 


Werbena i Cytryna 
Pomarańcza i Grejpfrut


Biorę pierwszy raz w takiej super kampanii, która pod względem organizatorskim, estetycznym oraz komunikacyjnym z Nami blogerkami jest bardzo dobrze dopracowana.



Moja opinia:
Pierwszy raz zetknęłam się z tą firmą i jestem miło zaskoczona. Od żelków jak już nieraz pisałam wymagam kilku podstawowych rzeczy jak mycie, odświeżenie, ładnego zapachu. W okresie wakacyjnym zawsze więcej tych żelków schodzi - wiadomo potrzebujemy szybszego odświeżenia się, nawet kilka razy dziennie. Oba zapachy jak najbardziej trafiły w mój gust. Nie wyobrażam sobie teraz mycie się czymś kremowym słodkim i mdłym jak gęsty miód czy kokos.
Werbena i Cytryna oraz Pomarańcza i Grejpfrut to znakomite zapachy na lato! Są przede wszystkim świeże, lekkie oraz wyczuwam w nich soczyste, jędrne co tylko zerwane z krzewu owoce. Jak większość żelków, nie utrzymują się zbyt długo na skórze. Pomarańcza i grejpfrut czyli delikatny żel 2 w 1 spełnia również rolę zarówno pod prysznic jak i do kąpieli. 



Opakowania produktów są proste, klasyczne, otwierane na klik. Konsystencja w sam raz, choć żel werbena i cytryna może przelewać się nieco przez palce. Wydajność w porządku, produkty są dość dużych pojemności 400 ml i 650 ml i może używać cała rodzina. 


A czy do Was trafiła ta wspaniała paczka?




pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. moje serce skradła pomarańcza- werbena jest nie dla mnie...
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiamy takie cytrusowe zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam te paczkę. Polubiłam oba żele ale werbene i cytryne zdecydowanie bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zachwyciły oba zapachy, idealnie się spisują teraz w upalne dni:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...