6 lut 2014

Kojący i ochronny krem do rąk z Barwy w zimie na 'nie'

Witam,


Moje dłonie przeżywają teraz trudny czas jak to w zimie i jestem pewna, że większość osób też tak ma w okresie zimowym i mroźnym. 


Do pielęgnacji otworzyłam krem z ekstraktem z aloesu kojący i z olejkiem silikonowym ochronny z Barwy, no i niestety, kremy nie sprawdziły się u mnie, bo oba kremy na okres zimowy są zdecydowanie za słabe. Nie dają mojej skórze na dłoniach odpowiedniego odżywienia i nawilżenia.


Opis kremów z opakowań:



Moja opinia:
Niestety krem z ekstraktem z aloesu kojący wypada słabiej w pielęgnacji, niż krem ochronny z olejkiem silikonowym. Skóre na dłoniach mam ciągle przesuszoną i bardzo szorstką. Jeden krem mam koło łóżka i smaruje nim dłonie przed snem, a drugi noszę w torebce, by mieć coś pod ręką jak jestem poza domem.


Mam wrażenie, że moja skóra szybciej się przesusza i nie jest nawilżona jak smaruje się tymi kremami. Owszem kremy wchłaniają się bardzo szybko i dobrze, ale brak jakiejkolwiek odpowiedniej pielęgnacji, bo po kilkunastu minutach odczuwam ponowne przesuszenie i szorstkość. Kremy na zime w moim odczuciu są za słabe. Jestem pewna, że na lato sprawdziły by się idealnie. 


Oba kremy mają delikatną konsystencje, które wchłaniają się do końca i nie pozostawiają tłustej warstwy. Oba kremy ładnie pachną, orzeźwiającym zapachem, są lekkie i mają delikatną konsystencję. Opakowania to miękkie tuby o 100 ml pojemności.


Kremy polecam na okres letni, na zimę dla mnie są zdecydowanie za słabe :( i nie działają. Jestem na nie.
Znacie powyższe kremy? 




pozdrawiam,

Donna  

7 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych kremach, ale też nigdzie ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. też o nich nie slyszałam ale korcą;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam krem rozgrzewajacy Pat&Rub, fakt jest drozszy ale wydajny! Dziala natychmiast i ma cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z pewnością te kremy w zimie nie pomogły by moim dłoniom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemne kremiki.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o zimowe, treściwe kremy, to jestem wierna garnierowi :) ale te kilka razy widziałam i planuję je kupić na okres mniej wymagający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych kremów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...