20 cze 2012

Tag - powrót do świata bajek!

Witam,


Tag - powrót do świata bajek!


Regulamin:

1. Napisz kto Cię otagował, zamieść baner tagu i zasady.
2. Odpowiedz na pytania:
a). Jakie bajki oglądałaś w dzieciństwie lub czytali Ci rodzice i które wywarły na Tobie największe wrażenie?
b). Jaką postacią z bajki chciałaś, bądź chcesz być i dlaczego?
c). Z którym bajkowym bohaterem zżyłaś się w dzieciństwie najbardziej i dlaczego?
3. Otaguj 5 osób i powiadom ich o tym.


Moje Odp.

1. Zostałam otagowana przez eve (włosomaniaczkę)  dziękuję :)



2. a). Oglądałam Smerfy, Reksio, Bolek i Lolek, Gumisie, Tom i Jerry, Kaczor Donald, 
czy wywarły na mnie jakieś wrażenie? nie wiem, po prostu je oglądałam :) 
b). Kotem Bonifacym :) co prawda Bonifacy tylko leżał i spał, ale był kotem... 
czemu kotem? koty to tajemnicze zwierzaki, chodzą własnymi ścieżkami, są nieufne.. chyba mam te cechy poniekąd :) 
c). Sara z Małej księżniczki, oj jak ja bardzo lubiłam tą bajeczkę :) nie opuściłam żadnego odcinka, jak leciały powtórki też oglądałam. 
3. Taguję:
- wszystkich, którzy czytają ten wpis i mają na niego ochotę - zapraszam do zabawy :)





pozdrawiam,

Donna


11 komentarzy:

  1. a titi koteczku ;))) od dzis jestes doncia Bonifacek ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. mój kot nazywa się Bonifacy, właśnie na cześć tego bohatera ;]

    chyba sobie ukradnę ten tag ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ale dobrze, że mnie znalazłaś ^^ Ano znowu, ale teraz z przymusu, bo mi się tamten usunął. Co prawda chyba po tygodniu wrócił, ale już mi się tak nowa wersja spodobała, poza tym nie chciałam znowu zamieszania robić. Zresztą, długa i nudna historia.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja teraz znowu z Filipkiem oglądam Smerfy i Reksia, także przypominam sobie swoje dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Jak byłam dzieckiem to moja młodsza siostra była Filemonem a ja Bonifacym :))))zamiast jak wszystkie dzieci bawić się w dom,my bawiłyśmy się w koty :)
    Fajny tag,można powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bonifacy? :D Niezły wzór ;D
    Obserwuje i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O reksia, bolka i lolka tez ogladalam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...