26 sie 2013

Drobiazgi z zakupów.

Witam,


Wybrałam się na zakupy do towarzystwa. Szłam z myślą, że będę tylko towarzyszyć - no i się nie udało, musiałam coś kupić. 


Jeśli ktoś ma jyska w pobliżu to polecam koszyki, aktualnie są w promocji :) Olejek do włosów z Green Pharmacy lubię! a za taką ceną żal było nie brać - wzięłam ;] Żelek z Isany hm nie miałam takiego, a że aktualnie też są te żelki z grosze więc zawsze się przyda - zapach mi się spodobał.
Miętowe skarpetki :D z bazarku. Ujęła mnie ta mięta a, że za taką cenę :) machnęłam ręką i też kupiłam. Puszka z początku myślałam, że to jakieś badziewie, ale jest stabilne i dobrze się otwiera, zamyka. Jedno mam na kawę drugie na herbatki ze skrzypu/pokrzywę. 


Podgrzewacze z biedronki są Ok. Wzięłam bo akurat mi się skończyły, a że kupiłam też aniołka to się przydadzą (kolekcjonuje anioły, ale te które mnie czymś zafascynują) Anioł robi wrażenie jak zapalę świeczkę wieczorem - lubię takie klimaty. Pudełeczko takie jakieś do którego powrzucam coś co mi się wiecznie gdzieś pod ręką pelenta. 
No i miało nie być nic, a coś zawsze musi się do mnie przykleić. A jak u Was zakupy? :)




pozdrawiam,

Donna 

31 komentarzy:

  1. zakupy widzę bardzo udane!
    świetne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszyczek z JYSK jest przepiękny i nie dziwię się, że go wzięłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam świra na punkcie koszyczków i pudełek, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyki świetne! też mam podobnych sporo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. milusie zakupki, a te swieczki z biedronki także niedawno wpadły do mojego koszyka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się wybiorę po koszyczek, już od dawna się na takie czaję, jednak ceny są trochę wygórowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjej, chyba lecę do Jyska w takim razie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie pierdółki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie sobie przypomniałam, że gdzieś na dnie szafy leży ten olejek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaz kiedys swoja kolekcje aniołów:) tez swojego czasu miałam , ale od kiedy nie mam juz mebli tylko sama szafe,duzo rzeczy poszlo do pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  11. też miałam zakupić te pudełka z Juska ale troche mam do daleko i jechac mi sie nie chciało :P

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę zajrzeć do Jyska, bo widzę super koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic tak nie cieszy,jak udane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszyczek z Jyska bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tak samo - tylko mnie wypuścić z domu na chwilke i wracam z czymś czego zupełnie nie planowałam kupić:D Koszyczki są super <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Żele z Isany uwielbiam i często do nich wracam. A jutro pójdę do Jyska może są jeszcze u mnie takie koszyczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi nigdy nie udaje się TYLKO towarzyszyć;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne mi zakupy do towarzystwa :DD Ale fajne rzeczy kupiłaś :) Ja też już zaczynam kompletować świece na jesienne i zimowe wieczory :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podgrzewacze i puszki śliczne, uwielbiam chodzić po wszelkich sklepach typu Castorama oraz typowo z akcesoriami do domu :3

    OdpowiedzUsuń
  20. hihi skąd ja to znam :D tu 3 zł, tam 10, dalej 15 i się uzbiera nieeeezła sumka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. No i jak widać zakupy choć niespodziewane to udane:)

    OdpowiedzUsuń
  22. i dlatego staram się nie chodzić na zakupy "do towarzystwa",bo i tak coś kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniołek i koszyczki są świetne.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...