13 mar 2014

Aktualizacja włosów i ich problem.

Witam,


Podciełam włosy przed zimą dość sporo i znów pojawił się ten sam problem - włosy rosną z jednej strony szybciej, z drugiej stoją w miejscu i są rzadsze! A przecież tak samo są traktowane. Nie wiem już jak to rozkminić.

Na zdjęciach nie są prostowane, ani nie suszone suszarką - naturlanie wysuszone po myciu. Przypomnę, że moje włosy w życiu nie widziały prostownicy :D

Jestem zadowolona z ich wygładzenia (to dzięki nafcie o której pisałam tutaj), nie są przesuszone, końcówki nie są rozdwojone. Włosy są nawilżone, gładkie i miękkie - dbam o nie... dostają dawkę olejków, masek i odżywek (niedługo zrobię osobny wpis o moich kosmetykach do pielęgnacji włosów) 
..tylko pytanie czemu rosną z jednej strony szybciej? czy może to była wina nożyczek przy podcinaniu? ale zawsze podcina mi końcówki siostra jednymi, dobrymi nożyczkami tylko przeznaczonymi do obcinania włosów. 



A już jutro zapraszam Was na niespodziankę :)))))))
o której dziś nic jeszcze nie zdradzę...



pozdrawiam,

Donna 

14 komentarzy:

  1. piękne masz włosy, ale to faktycznie dziwne, jak rosną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz włosy !:) Ale dziwna sprawa z tą różną długością :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne masz włosy :) ciekawe, czemu z jednej strony rosną szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecież nawet po nożyczkach powinny rosnąć tak samo... http://trytodesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy mają z Tobą dobrze, moje znają się doskonale z gorącem prostownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doniu-piękne włosy-tak niesamowicie wygładzone-pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  7. moje wyglądają podobnie po rozpuszczeniu także spoko kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że masz śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym takie prościutkie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. z piersiami to normalna sprawa;] ale żeby wlosy tak rosły, zagadka stulecia;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...